Trwa ładowanie...
d3s72st
d3s72st

Outdoorzy złożyła wniosek o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect

Warszawa, 06.10.2016 (ISBnews) - Outdoorzy złożyła wniosek o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect i planuje zadebiutować na nim w IV kwartale 2016 r., poinformowała spółka. Firma realizuje przyjęty plan rozwoju i pracuje obecnie nad uruchomieniem nowej wersji sklepu, podano również.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
d3s72st

"Outdoorzy S.A., spółka zajmująca się sprzedażą odzieży oraz sprzętu sportowego za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, złożyła już wniosek o wprowadzenie jej akcji do obrotu na rynku NewConnect i planuje zadebiutować na nim w IV kwartale 2016 r. Spółka realizuje przyjęty plan rozwoju i pracuje obecnie nad uruchomieniem nowej wersji sklepu" - czytamy w komunikacie.

Spółka podkreśla, że systematycznie powiększanie magazynu przynosi zamierzone efekty. Współczynnik zamówień odrzuconych lub niezrealizowanych uległ istotnemu zmniejszeniu, jednak nadal pozostaje dalekim od zamierzonego celu, więc mamy nad czym pracować w kolejnych miesiącach.

"Optymistycznie wygląda również średni czas realizacji zamówienia. Współczynnik ten zmniejszył się do takiego poziomu, że możemy powiedzieć, iż średnio wysyłamy zamówienie po ok. 3 dniach od momentu jego złożenia przez klienta. Plan minimalny spółki zakłada utrzymanie obrotów w IV kw. roku obrotowego 2015/2016 na poziomie z poprzedniego roku. Z kolei jeśli uda nam się zakończyć w terminie wszystkie prace związane z modernizacją sklepu to mamy nadzieję zamknąć I kw. roku obrotowego 2016/2017 15%-20% wzrostem przychodów w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku obrotowego" - powiedział członek zarządu Paweł Miśkiewicz, cytowany w komunikacie.

d3s72st

Spółka pozyskała z emisji akcji serii C 625 tys. zł, które przeznaczyła m.in. na zwiększenie zapasów magazynowych, co znalazło przełożenie we wzroście sprzedaży, który natomiast wynika bezpośrednio z większej dostępności produktów we własnym magazynie, podano również.

"Outdoorzy zmieniła w ostatnim czasie siedzibę na znacznie większą, która umożliwia jej dalszą rozbudowę magazynu produktów, dzięki czemu współczynnik zamówień odrzuconych ulega systematycznemu zmniejszeniu. Realny wpływ pozyskanych środków z emisji akcji serii C na wyniki finansowe Spółki będzie widoczny w 4 kw. roku obrotowego 2015/2016 oraz 1 kw. roku obrotowego 2016/2017, gdyż zamawiany towar to tzw. 'pre-ordery' na sezony Jesień/Zima 2016 oraz Wiosna/Lato 2017" - czytamy w komunikacie.

Głównym celem dla spółki pozostaje nadal zwiększanie generowanych obrotów w sklepie internetowym oraz dalsze budowanie zasięgu, nawet kosztem osiąganych marży, podano również.

"Trwają obecnie intensywne prace nad uruchomieniem nowej wersji sklepu, która będzie bardziej intuicyjną w obsłudze. Klient szybciej znajdzie produkt, którego szuka, a nowe drzewko kategorii oraz nowoczesne filtrowanie pozwolą mu zawęzić przeszukiwany asortyment. Jesteśmy przekonani, że właśnie takie działania przełożą się na wzrost konwersji w sklepie. Nowa wersja sklepu będzie również responsywna, czyli zaprojektowana w taki sposób, aby dostosowywała się ona do rozmiaru wyświetlacza urządzenia mobilnego, na którym będzie wyświetlana" - dodał Miśkiewicz.

Outdoorzy S.A. jest podmiotem, który powstał w 2013 r. z przekształcenia spółki cywilnej Outdoorzy Spółka Cywilna Paweł Miśkiewicz Łukasz Golonka. Głównymi akcjonariuszami spółki są ABS Investment S.A. oraz Robinson Europe S.A.

(ISBnews)

d3s72st

Podziel się opinią

Share
d3s72st
d3s72st