Pizza Dominium łączy się z Domino's Pizza
"Łączymy siły" - czytamy na facebookowych profilach Pizzy Dominium i Domino's. Nowo powstała sieć podwoi liczbę lokali. Chwali się też zapowiedzią "ambitnych plany rozwoju".
13.01.2021 | aktual.: 03.03.2022 05:39
Jak zapewniają sieci, szykowane są zmiany i nowości. Klienci obu marek będą mogli składać zamówienia pod jednym, ogólnopolskim numerem telefonu. W najbliższym czasie pojawi się też nowa, wspólna strona internetowa do składania zamówień online i lepsza aplikacja mobilna
Nowa sieć podwoi liczbę lokali. Ma to skutkować skróceniem czasu dostawy. Wzbogacone ma zostać także menu.
"Mamy ambitne plany rozwoju! Chcemy zapewnić Wam jeszcze lepszy dostęp do najnowocześniejszych technologii, chcemy być bliżej Was" - deklarują sieci.
Na razie żadne szczegóły nie zostały ujawnione. Nadchodzące nowości mają być jednak wkrótce sukcesywnie ogłaszane.
2020 rok był trudny dla gastronomii, choć statystyki są zaskakujące. Z powodu lockdownu wiele miejsc musiało zostać zamkniętych, a wiele biznesów nastawiło się na zamawianie jedzenia z dowozem przez internet.
Jednak w ostatecznym rozrachunku, jak podaje "Rzeczpospolita", w 2020 roku przybyło 2,2 tys. punktów gastronomicznych. W bazach zarejestrowano ich 6,6 tys., a wykreślono 4,4 tys. W sumie na koniec 2020 roku było ich w Polsce 85,5 tys.
Jak mówi gazecie Tomasz Starzyk, rzecznik Bisnode Polska, w 2020 r. Polacy zdecydowali się na zawieszenie blisko 10 proc. działających w branży firm. Zbankrutowało i zostało wykreślonych 341 firm, w zawieszeniu nadal pozostaje 4,8 tys., a na rynek powróciło w 2020 r. tylko 1,5 tys.
– Nawet jeśli statystyka pokazuje obecnie co innego, nie sądzę, by w 2021 r. klienci mogli korzystać z szerszej oferty gastronomicznej i większej liczby lokali niż przed pandemią - ocenia z kolei Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.