Trwa ładowanie...
d3eiepu

Play, dzięki darmowemu Tidal, chce zwiększyć liczbę klientów usług dodanych

Warszawa, 04.11.2015 (ISBnews) - P4 (operator sieci Play) rozpoczyna oferowanie dwuletniego, darmowego dostępu do serwisu muzycznego Tidal dla klientów abonamentowych, dzięki czemu chce zwiększyć dotychczasową liczbę 1,5 mln swoich użytkowników, którzy korzystają z usług dodanych, poinformował członek zarządu operatora Bartosz Dobrzyński.

Share
d3eiepu

"Według naszych badań, 1,5 mln naszych klientów korzysta z usług dodanych. Liczymy, że udostępnienie darmowego dostępu do Tidal zwiększy liczbę zarówno słuchających muzykę z telefonu, jak i korzystających z usług dodanych" - powiedział Dobrzyński podczas prezentacji oferty.

Jak podał, według niedawnych badań operatora tylko 24% badanych klientów Play znało serwisy streamingowe i wymieniło Apple Music (33%), Spotify (23%), Deezer (20%). Jednocześnie 30% badanych zadeklarowało słuchanie muzyki z telefonu, dzięki plikom z komputera (53%), YouTube (49%) czy zgrywaną z internetu (42%).

"Nasza promocja Tidala w pełnej wersji jest darmowa na okres 2 lat dla klientów z abonamentem, a także w Play Mix, Play Internet i Red Bull Mobile - żadnych gwiazdek czy ukrytych kosztów. W Play na kartę dostępny będzie za 1 zł za dzień do godz. 24. O ile wiemy, jest to jedyna taka oferta na świecie z takim zakresem" - wskazał członek zarządu.
Jak wskazano, operator ma zamiar "zawojować cały ten rynek" i jest to jeden z "dodatków" do oferty, które szykuje w kolejnych okresach.

Tidal (były Wimp) to serwis muzyczny będący własnością czołowych amerykańskich muzyków. Play podał, że posiada bazę 36 mln utworów muzycznych i 86 tys. materiałów wideo. Jedno konto działa na 3 urządzeniach.

Sieć Play miała ponad 13 mln klientów na koniec II kw. 2015 roku (w tym 49,4% post paid).

(ISBnews)

d3eiepu

Podziel się opinią

Share
d3eiepu
d3eiepu