Play zaoferował 5 mln klientów rezygnację z płacenia za rozmowy i SMS w sieci

Warszawa, 06.02.2015 (ISBnews) - Operator sieci Play - P4 wprowadza nielimitowane, darmowe wiadomości SMS i rozmowy dla swoich klientów w ramach sieci, poinformował członek zarządu operatora Bartosz Dobrzyński. W rozmowie z agencją ISBnews dodał, że nie spodziewa się presji na ARPU (przychód na klienta), a za to liczy na korzyści z lojalizacji użytkowników.

06.02.2015 14:29

"Play pokazuje, że telekomunikacja zawsze daje możliwość wprowadzania czegoś nowego. W ubiegłym roku było dużo o 4G LTE i transmisji danych. Teraz chcieliśmy zrobić coś specjalnego dla naszych klientów i zaoferować więcej w dzwonieniu i SMS-owaniu. W efekcie dajemy nowy standard - stan darmowy. Od dziś ok. 5 mln naszych klientów może przestać płacić za dzwonienie i SMS do innych klientów w Play" - powiedział Dobrzyński podczas spotkania z dziennikarzami.

Podkreślił, że operator spodziewa się przede wszystkim wzrostu zadowolenia klientów. W rozmowie z ISBnews wskazał, że presja na ARPU z tytułu nowej oferty ma być zniwelowana wzrostem lojalizacji klientów poprzez wzrost użycia innych usług oraz przyciąganiem do sieci nowych klientów z polecenia obecnych.

"Tak to działa, że im bardziej zadowoleni klienci, tym przychodzi więcej nowych. Ostatecznie wpływ na ARPU ma się zniwelować" - powiedział członek zarządu operatora.

Oferta obejmuje klientów operatora, niezależnie czy mają kartę czy abonament, a także klientów biznesowych.

Operator miał 11,8 mln klientów na koniec września 2014 r. (wzrost o 1,5 mln w porównaniu rok wcześniej).

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)