Trwa ładowanie...
d2ldurf
03-02-2010 10:19

PMT Marketing System ustawi wina na półkach w Makro

Firma PMT Marketing System podpisała umowę na świadczenie rozbudowanych działań merchandisingowych dla Domu Wina, importera trunków z różnych stron świata.

d2ldurf
d2ldurf

PMT Marketing System rozpoczęła 18 stycznia br. współpracę z renomowanym importerem win hiszpańskich, urugwajskich i włoskich, Domem Wina. Dom Wina jest importerem ponad 250 wyjątkowych win, pochodzących z wyżej wymienionych regionów świata. PMT Marketing System odpowiadać będzie za działania merchandisingowe importera win w całej sieci Makro Cash & Carry w Polsce, to jest w 29 obiektach.

Agencja zajmie się prawidłową ekspozycją towarów oraz ich aktualizacją. Ponadto PMT Marketing System zajmie się również logistyką wszelkich materiałów promocyjnych POS. Agencja będzie miała możliwość pełnego doradztwa w zakresie budowania strategii efektywnej półki z winami dla swojego klienta.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony a Dom Wina zastrzegł sobie możliwość rozszerzenia ram współpracy z PMT Marketing System.

PMT Marketing System miała już wcześniej okazję pracować z producentami i importerami różnego rodzaju alkoholi. Posiada rozbudowane doświadczenie zarówno w merchandisingu jak i promocji produktów tej branży.

d2ldurf

Silni w promocjach BTL i merchandisingu

PMT Marketing System jest jedną z pierwszych agencji merchandisingowych i promocyjnych na polskim rynku, powstałą w 1996 roku. Agencja dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie: promocji sprzedaży, organizacji eventów, merchandisingu, audytu ekspozycji oraz aktywnego wsparcia sprzedaży. Główni klienci PMT Marketing System to Nivea Polska, Johnson&Johnson, Bongrain Polska, Mlekpol, Diageo, Colgate-Plamolive, Jutrzenka S.A., FoodCare, Nestle Nutrition, Muller.

W grupie PMT jest więcej firm marketingowych, w tym np. Inventory Solutions, firma świadcząca usługi inwentaryzacji sieci, magazynów oraz środków trwałych.

Pharma Partners to kolejna firma z grupy, świadcząca usługi przygotowywania i prowadzenia programów lojalnościowych, edukacyjnych, eventów oraz outsourcing sił sprzedaży i kompleksowa opieka nad produktem. Pharma Partners specjalizuje się w obsłudze sektora farmaceutycznego.

Z kolei Mobilis Team to firma świadcząca usługi organizacji łańcucha dystrybucji i sprzedaży, outsourcing sił sprzedaży, badania rynku oraz dedykowane szkolenia sprzedażowe.

JS

d2ldurf
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ldurf