Poczta Polska umożliwi płacenie kartami, uruchomi platformę e‑commerce
Warszawa, 06.07.2015 (ISBnews) - Poczta Polska planuje wdrożenie płatności kartami w placówkach najpóźniej do początku 2016 r. Firma opracowuje także platformę, za pośrednictwem której jej klienci będą mogli realizować sprzedaż internetową.
06.07.2015 | aktual.: 06.07.2015 14:23
"Chcemy umożliwić płatności kartami w placówkach pocztowych" - powiedział członek zarządu spółki Janusz Wojtas podczas konferencji prasowej
"Są mocno zaawansowane rozmowy z MasterCard i Visą. Szacujemy, że pełne wdrożenie płatności kartami to będzie końcówka tego roku, początek przyszłego roku" - wyjaśnił.
Poczta planuje także rozbudować usługi dla firm, w tym wdrożyć platformę e-commerce.
"Przede wszystkim chcemy uruchomić platformę, na której firmy będą mogły zakładać swoje sklepy internetowe i prowadzić działalność obsługiwaną przez Pocztę Polską, która będzie uzupełniona o usługę lokowania produktu. Niezależnie od tego przygotowujemy otwarcie prawdziwego sklepu internetowego Poczty Polskiej" - powiedział Wojtas.
Poczta Polska ogłosiła pod koniec marca swoją strategię rozwoju. Motorem wzrostu grupy będą usługi paczkowe i kurierskie. Oznacza to dwukrotny wzrost przychodu z paczek i łańcucha usług dla e-commerce: powyżej 1,5 mld zł. Firma chce także jak najlepiej obsługiwać rynek tradycyjnych listów, które wciąż stanowią większość przychodów Poczty.
(ISBnews)