Poczta stawia na polisy z komórek

Poczta zapowiada, że usługi finansowe, a w szczególności ubezpieczenia, mają stać się jej drugą nogą biznesową. Po szkoleniach listonoszy może mieć nawet 10 tys. agentów. Nikt, łącznie z liderem PZU, nie ma większej sieci sprzedaży, ocenia "Puls Biznesu".

Poczta stawia na polisy z komórek
Źródło zdjęć: © WP.PL | Andrzej Hulimka

02.01.2014 | aktual.: 02.01.2014 06:26

Operator zaczyna właśnie mobilną rewolucję. Pierwszych 100 listonoszy dostało na próbę nowoczesne smartfony, za pomocą których będą mogli od ręki, w ciągu 2 minut, sprzedać ubezpieczenie.

To pierwszy krok na drodze do uruchomienia ponad 25-tysięcznej armii dystrybucyjnej, składającej się z doręczycieli oraz pracowników urzędów pocztowych.

Mobilna sprzedaż dotyczy na razie polis OC komunikacyjnego. Z czasem jednak do smartfonów listonoszy trafią także pozostałe rodzaje polis, które oferuje TUW - Pocztowy.

Przedstawiciele Poczty Polskiej nie wykluczają, że na platformie mobilnej w przyszłości mogą być także dostępne usługi bankowe.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)