Pocztowe TUnŻ rozpocznie działalność od sprzedaży polis dla pracowników grupy PP

Warszawa, 02.04.2015 (ISBnews) - Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie (TUnŻ) rozpocznie w tym miesiącu sprzedaż polis na życie. Na początku będą to ubezpieczenia grupowe dla ok. 80 tys. pracowników grupy Poczty Polskiej. Kolejny etap to produkty bancassurance dla klientów Banku Pocztowego i indywidualne polisy ochronne dla klientów grupy, poinformowała spółka.

02.04.2015 | aktual.: 02.04.2015 11:08

"Zbudowanie silnych ubezpieczeń na życie wpłynie na zwiększenie wartości grupy Poczty Polskiej. Chcemy dołączyć do grona największych sprzedawców ubezpieczeń na polskim rynku" - powiedział członek zarządu Poczty Polskiej Janusz Wojtas, cytowany w komunikacie.

Obszar ubezpieczeń w nowo przyjętej strategii grupy Poczty Polskiej na lata 2015-2020 jest jednym z kluczowych i strategicznych obszarów, pomagających stabilizować przychody grupy. Poczta oferuje już szeroki pakiet ubezpieczeń majątkowych i życiowych. Przychody prowizyjne z ubezpieczeń w 2014 r. wyniosły 14 mln zł w porównaniu z 8 mln zł rok wcześniej.

Oferta ubezpieczeń życiowych będzie sprzedawana przy wykorzystaniu wszystkich kanałów dystrybucji grupy Poczty, tj. z wykorzystaniem placówek pocztowych i listonoszy. Jak podkreślono, daje to Pocztowemu TUnŻ unikalną przewagę konkurencyjną i możliwość dotarcia do klientów, którzy obecnie nie korzystają z ubezpieczenia na życie.

"Mamy mnóstwo różnych polis na rynku, ale większość z nich nie uwzględnia specyfiki zawodów w Poczcie. Dlatego pierwsze produkty w ramach ubezpieczeń życiowych zbudowaliśmy dla naszych pracowników i ich rodzin" - wskazał Wojtas.

Po wprowadzeniu do oferty grupowych ubezpieczeń na życie, Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie zaoferuje wszystkim klientom Poczty Polskiej kompleksową paletę indywidualnych polis ochronnych. Znajdą się wśród nich m.in. ubezpieczenia na życie kredytobiorców oferowane klientom Banku Pocztowego, ubezpieczenia na życie terminowe oferowane klientom Poczty, ubezpieczenia na życie i dożycie dla klientów Poczty Polskiej i Banku Pocztowego.

Oferta będzie prosta i przystępna cenowo, obecna w największej sieci dystrybucyjnej w kraju dzięki sieci placówek i sprzedaży polis przez 8,5 tys. pracowników przeszkolonych na agentów.

Poczta Polska już dziś oferuje klientom pod nazwą "Ubezpieczenia Pocztowe" szeroki zakres ubezpieczeń majątkowych. Jest wśród nich pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych - obejmujący m.in. OC, Autocasco, Assistance i Ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków - oferowany we współpracy Poczty z grupą Ergo Hestia.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)