Polacy kochają pizzę i hot‑dogi

W ubiegłym roku w naszym kraju przybyło ok. 300 franczyzowych punktów gastronomicznych, w których uruchomienie zainwestowano blisko 90 mln zł. W tym roku ma przybyć kolejnych 350 takich placówek - wynika z badań ekspertów Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych (ARSS), cytowanych przez "Puls Biznesu".

Polacy kochają pizzę i hot-dogi
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

25.02.2010 | aktual.: 25.02.2010 06:59

Najszybciej przybywa franczyzowych pizzerii i barów typu fast food. Tych pierwszych w 2009 r. przybyło pod 26 różnymi markami 140, a tych drugich ok. 100. W innych segmentach rynku, takich jak restauracje czy kawiarnie, nie było już tak dobrze ze względu na kryzys i brak zainteresowania przedsiębiorców.

Chcąc zainwestować w biznes w systemie franczyzowym, przedsiębiorca musi zainwestować, w zależności od sieci, od 10-50 tys. zł do 500 tys. zł i więcej - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Źródło artykułu:PAP
pizzażywnośćhot-dog
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)