Polacy kupują coraz więcej jeansów. Lidl chce na tym zarobić
W nadchodzących latach prognozowana jest kontynuacja tendencji do wzrostu wartości rynku jeansowego, która w 2019 ma wynieść ponad 3,4 mld zł.
W polskiej sieci Lidla, liczącej ponad 550 sklepów, zaczyna się sprzedaż odzieży jeansowej. Wartość tego rynku stale rośnie. Z roku na rok kupujemy więcej par jeansów i wydajemy więcej na ich zakup. W 2014 roku wartość jeansowego rynku sięgnęła prawie 3 mld zł - informuje Lidl.
Według raportu "Jeans in Poland" z czerwca 2015, przygotowanego przez Euromonitor International, jeans cieszy się niesłabnącą popularnością na naszym rynku. Kategoria stabilnie rośnie (+3,8 proc. średniego rocznego wzrostu w latach 2009-2014) zarówno ilościowo, jak i wartościowo. W 2014 roku Polacy kupili prawie 21 mln par spodni z jeansu.
Z komunikatu Lidla wynika, że w nadchodzących latach prognozowana jest kontynuacja tendencji do wzrostu wartości rynku jeansowego, która w 2019 ma wynieść ponad 3,4 mld zł.