Polkomtel nie odpowie na Nju mobile, PTC analizuje nową ofertę konkurencji
26.04. Warszawa (PAP) - Polkomtel nie będzie odpowiadał na ofertę Nju mobile, nowej marki komórkowej z grupy Telekomunikacji Polskiej, a Polska Telefonia Cyfrowa jest obecnie na...
26.04.2013 | aktual.: 26.04.2013 15:08
26.04. Warszawa (PAP) - Polkomtel nie będzie odpowiadał na ofertę Nju mobile, nowej marki komórkowej z grupy Telekomunikacji Polskiej, a Polska Telefonia Cyfrowa jest obecnie na etapie analizowania nowej oferty konkurencji - poinformowali PAP przedstawiciele obu spółek.
"Nie będziemy odpowiadać na tę ofertę" - powiedział PAP Arkadiusz Majewski z biura komunikacji korporacyjnej Polkomtelu, właściciela sieci Plus.
PTC, operator T-mobile, nie podjął jeszcze decyzji w sprawie odpowiedzi na ofertę nowej marki z grupy TP.
"Na razie analizujemy ofertę konkurencji" - powiedział PAP Wojciech Strzałkowski z PTC.
W czwartek Telekomunikacja Polska uruchomiła nową markę telefonii komórkowej Nju mobile. Marka jest skierowana do młodych, wrażliwych na cenę klientów.
Podstawowy cennik Nju mobile zarówno w ofercie abonamentowej jak i pre-paid zawiera stawkę 0,19 zł za minutę do wszystkich sieci, 9 groszy za SMS oraz 19 groszy za 100 kB transmisji danych. W ramach oferty abonamentowej Nju mobile klienci mogą uzyskać nielimitowane połączenia, wiadomości oraz 1 GB przesyłu danych za 57 zł miesięcznie.
W czwartek po południu na ofertę Nju mobile odpowiedziało P4, operator sieci Play.
Firma wprowadziła nową ofertę abonamentową w ramach marki Red Bull Mobile, w której klienci mogą uzyskać nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci w cenie od 29,50 zł, czyli nieznacznie drożej niż w Nju mobile. Nieobjęte abonamentem wiadomości SMS kosztują w Red Bull Mobile 18 gr. czyli dwukrotnie więcej niż w Nju mobile. Podstawowa oferta RBM nie zawiera transmisji danych, ale istnieje możliwość dokupienia pakietu 2 GB za 20 zł. (PAP)
kuc/ gor/