Polska firma chce podbić chiński rynek. Zatrudniła mistrza olimpijskiego
Mleczarnia z małego Grajewa rusza na podbój wielkiego Pekinu i innych chińskich miast. W dotarciu do nowych konsumentów ma pomóc mistrz olimpijski, który swoją twarzą reklamuje polskie produkty
Polakom nazwisko Pane Chen Yibing mówi niewiele. Kojarzyć mogą go chyba tylko najwierniejsi fani gimnastyki. Chińczyk to dwukrotny mistrz olimpijski, którego do swojej "drużyny" postanowił włączyć polski Mlekpol. Ma pomóc w podboju chińskiego rynku.
W Pekinie podpisano właśnie umowę, na mocy której Yibing będzie promował produkty z grajewskiej mleczarni. Jak podaje Mlekpol, w chińskiej dystrybucji znajduje się obecnie 5 rodzajów mleka Łaciate przystosowanego dla chińskiego odbiorcy - mowa głównie o opakowaniach z chińskimi napisami. Mieszkańcy Pekinu i innych miast mogą kupić: mleko Łaciate 3,2% 1L, mleko Łaciate 2% 1L, mleko Łaciate 0% 1L, mleko Łaciate 3,2% 500 ml oraz mleko Łaciate 3,5% 200ml.
Zobacz także: Chiny. Bohaterski pracownik banku
Mlekpol sprzedaje swoje wyroby nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale również za pośrednictwem platform VIP i Kaola.