"Polski McDonald's" zapowiada ekspansję. Poszukiwani franczyzobiorcy
Mr Hamburger - polska sieć typu fast food szuka nowych franczyzobiorców i zapowiada ekspansję na cały kraj. Wywodząca się ze Śląska spółka w 2016 r. szuka nowych lokalizacji.
Obecnie pod marką "Mr Hamburger" działa 16 barów typu fast food. Poszukiwani są właściciele nowych. Preferowane mają być zarówno przydrożne lokale, jak i punkty w centrach handlowych.
Mr Hamburger powstał w 1990 roku. Firma w Polsce działa dłużej od zachodnich konkurentów - m.in. amerykańskiej sieci McDonald's. Do niedawna polski fast food działał tylko w województwie śląskim. Obecnie firma ma 5 własnych barów oraz 11 lokali prowadzonych przez franczyzobiorców. Oprócz Śląska marka jest obecna w woj. dolnośląskim, małopolskim i łódzkim. Teraz chce być dostępna w całej Polsce.
Sieć zapewnia, że nie wymaga od franczyzobiorców doświadczenia w branży. Liczą się m.in. "przedsiębiorczość, uczciwość i odwaga". Minimalna wartość inwestycji w lokal to ok. 150 tys. zł netto. Zwrot z inwestycji szacowny jest na okres od 1,5 do 3,5 lat i jest uzależniony od wielkości włożonych środków, lokalizacji punktu czy struktury samego finansowania. Zysk z prowadzenia lokalu w całości należy do franczyzobiorcy. Ponosi on dwie opłaty miesięczne od obrotów netto.
Mr Hamburger zarządza siecią fast food z hamburgerami, zapiekankami i hod dogami oraz siecią restauracji Leśne Runo z daniami tradycyjnej kuchni polskiej. Przy dwóch lokalach spółka prowadzi również motele.