"Polski McDonald's" zapowiada ekspansję. Poszukiwani franczyzobiorcy
Mr Hamburger - polska sieć typu fast food szuka nowych franczyzobiorców i zapowiada ekspansję na cały kraj. Wywodząca się ze Śląska spółka w 2016 r. szuka nowych lokalizacji.
28.01.2017 10:57
Mr Hamburger - polska sieć typu fast food szuka nowych franczyzobiorców i zapowiada ekspansję na cały kraj. Wywodząca się ze Śląska spółka w 2016 r. przeszła restrukturyzację. Kilku franczyzobiorców wypowiedziało umowy, zlikwidowano też nierentowne lokale.
Obecnie pod marką "Mr Hamburger" działa 16 barów typu fast food. Poszukiwani są właściciele nowych. Preferowane mają być zarówno przydrożne lokale, jak i punkty w centrach handlowych.
Mr Hamburger powstał w 1990 roku. Firma w Polsce działa dłużej od zachodnich konkurentów - m.in. amerykańskiej sieci McDonald's. Do niedawna polski fast food działał tylko w województwie śląskim. Obecnie firma ma 5 własnych barów oraz 11 lokali prowadzonych przez franczyzobiorców. Oprócz Śląska marka jest obecna w woj. dolnośląskim, małopolskim i łódzkim. Teraz chce być dostępna w całej Polsce.
Sieć zapewnia, że nie wymaga od franczyzobiorców doświadczenia w branży. Liczą się m.in. "przedsiębiorczość, uczciwość i odwaga". Minimalna wartość inwestycji w lokal to ok. 150 tys. zł netto. Zwrot z inwestycji szacowny jest na okres od 1,5 do 3,5 lat i jest uzależniony od wielkości włożonych środków, lokalizacji punktu czy struktury samego finansowania. Zysk z prowadzenia lokalu w całości należy do franczyzobiorcy. Ponosi on dwie opłaty miesięczne od obrotów netto.
Mr Hamburger zarządza siecią fast food z hamburgerami, zapiekankami i hod dogami oraz siecią restauracji Leśne Runo z daniami tradycyjnej kuchni polskiej. Przy dwóch lokalach spółka prowadzi również motele.