Trwa ładowanie...

Polskie owoce zakosztują światowej reklamy

Polscy producenci truskawek, borówek i porzeczek ruszają ze światową promocją tych owoców - informuje "Puls Biznesu". Będą korzystali z doświadczeń polskich sadowników, którzy w ubiegłym roku stali się numerem jeden w światowym handlu świeżymi jabłkami.

Polskie owoce zakosztują światowej reklamyŹródło: AFP, fot: Roland Weihreuch
d1p4vge
d1p4vge

Nic nie stoi na przeszkodzie, by stało się tak również z innymi owocami. W handlu malinami i porzeczkami nie mamy sobie równych. W borówce amerykańskiej zajmujemy trzecie miejsce na świecie, a w truskawkach drugie w Europie. Co roku produkujemy 500 tys. ton owoców jagodowych (zaliczamy do nich również agrest i aronię), które rozchodziły się dotąd po świecie bez żadnej reklamy.

Teraz ich producenci przez 2014 r. będą prowadzić pilotażową kampanię w Polsce, a przez kolejne trzy lata zachęcać do ich kupowania Austriaków, Szwedów, Finów i Czechów.

Koszt tych działań przekroczy 4 mln euro, ale organizatorzy czekają jeszcze na dofinansowanie unijne.

d1p4vge
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1p4vge