Pomoc po kradzieży. Nowa propozycja Link4
Ubezpieczyciel zapewnia, że pokryje wszelkie koszty dodatkowe po kradzieży samochodu do kwoty 2 tys. zł. Co miesiąc z tego rozwiązania mogłoby skorzystać 900 polskich kierowców.
Stres, utrudnienia w podróży i nieprzewidziane koszty wynikające z utraty samochodu – tak najczęściej wyglądają pierwsze dni po kradzieży pojazdu – przekonuje Link4. Do tego dochodzą koszty rejestracji nowego pojazdu i inne nieprzewidziane wydatki.
Z takimi sytuacjami mierzy się w Polsce prawie 900 kierowców co miesiąc. W 2017 roku policja zakończyła prawie 10,3 tys. postępowań, których przedmiotem była kradzież pojazdu.
Jak działa "Pomoc po kradzieży"
Problemy kierowców po kradzieży ma rozwiązać nowy produkt „Pomoc po kradzieży”, z którego mogą skorzystać kierowcy posiadający polisę OC lub ubezpieczenie pakietowe (OC i AC) w LINK4.
– Wyobraźmy sobie, że nasz samochód nagle znika. Po chwili zdamy sobie sprawę, że zostawiliśmy w nim parę okularów do prowadzenia auta, płyty cd i inne przedmioty, które mogą stanowić dla nas dużą wartość. Nie mówiąc już o kosztach związanych z przemieszczaniem się w kolejnych godzinach czy dniach – tłumaczy Agnieszka Wrońska, Prezes Zarządu LINK4.
– I w takich sytuacjach ma zadziałać nasz produkt, poprzez który chcemy zminimalizować skutki kradzieży auta i zadbać o komfort klientów – dodaje.
Co można sfinansować z pomocy po kradzieży?
W produkcie „Pomoc po kradzieży” LINK4 wypłaci świadczenie do 2 tys. zł, które klient będzie mógł przeznaczyć na różne wydatki związane z utratą auta, np.: zakup rzeczy, które znajdowały się w skradzionym pojeździe, ale nie są objęte ubezpieczeniem AC, wynajęcie samochodu zastępczego, przejazdy taksówkami czy rejestrację kolejnego pojazdu. Dodatkowo, ubezpieczeni będą mogli skorzystać ze specjalnej infolinii, czynnej 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
– Nasi konsultanci zaopiekują się klientem i udzielą mu wszelkich informacji dotyczących formalności, jakich musi dokonać po kradzieży pojazdu, a także przekażą dane kontaktowe firm wynajmujących pojazdy, korporacji taksówkowych czy informacje o transporcie publicznym – zapewnia Agata Ambroziak-Rogulska, Dyrektor Departamentu Produktu w LINK4.
Co ważne, wypłata świadczenia w ramach produktu nie jest uzależniona od wypłaty odszkodowania z tytułu innych umów ubezpieczenia zawartych z LINK4.
Pomoc po kradzieży to kolejny dodatek od polis komunikacyjnych, który LINK4 proponuje swoim klientom od nowego roku. W styczniu firma uruchomiła usługę alertów pogodowych dla klientów posiadających polisy AutoCasco i SmartCasco.