Trwa ładowanie...
d2y1fyv

Problemy z bankomatami Santandera. Przedłużająca się przerwa techniczna

Klienci Santander Bank Polska borykali się w poniedziałek z problemami technicznymi bankowości elektronicznej. Nie mogli wypłacać, ani wpłacać gotówki. Problemy były też z płatnościami kartą.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Klienci Santandera od rana zmagali się z problemami z bankowością elektroniczną
Klienci Santandera od rana zmagali się z problemami z bankowością elektroniczną (Fotolia)
d2y1fyv

W Santander Bank Polska przedłużały się prace konserwacyjne. Bank wcześniej poinformował klientów, że te potrwają w nocy z niedzieli na poniedziałek. Zgodnie z harmonogramem miały się skończyć o godz. 6 w poniedziałek.

Czytaj również: Nowa era pracy w bankowości

Nic z tego, w ciągu dnia wielu klientów uskarżało się na brak możliwości realizowania płatności bezgotówkowych oraz niedziałające bankomaty i wpłatomaty. O tym, że bank miał pewne problemy informowała jego przedstawicielka. Zapewniła też, że już wszystko powinno działać.

Zobacz też: Jak pozyskać klienta w internecie

Przed weekendem klienci Santander Bank Polska otrzymali powiadomienie o przerwie technicznej.

d2y1fyv

"W czasie trwania prac konserwacyjnych będą mogli Państwo płacić kartami, ale salda nie będą aktualizowane – co może uniemożliwić płatność, jeśli saldo na karcie okaże się mniejsze niż kwota transakcji. Należy wziąć to pod uwagę, planując zakupy i na wszelki wypadek zaopatrzyć się w dodatkową gotówkę" - informował - informował bank.

Czytaj także: Ranking najbogatszych Polaków. Czarnecki dużo stracił

Rano okazało się, że przerwa techniczna przerodziła się w większy problem z bankomatami, wpłatomatami oraz płatnościami kartą.

Na facebookowym profilu przedstawiciele banku przeprosili klientów za utrudnienia. Bez dodatkowych opłat czy prowizji umożliwiono klientom wypłaty z innych bankomatów. Przed południem poinformowano, że usterka została zażegnana. "Bankomaty, wpłatomaty i karty płatnicze działają już poprawnie.
Wszystkie funkcjonalności zostały przywrócone" - zapewniono.

Czytaj też: Pensje Polaków rosną. Podwyżki zostaną zjedzone przez ceny

Nie tylko klienci Santandera narzekali w poniedziałek na problemy techniczne. PKO BP miał problem z aplikacją mobilną IKO. Przedstawiciele banku zapewniają WP, że problemy trwały maksymalnie kilkadziesiąt minut, a usterkę już naprawiono. To potwierdzają też klienci na facebookowym profilu PKO BP.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d2y1fyv

Podziel się opinią

Share
d2y1fyv
d2y1fyv