Trwa ładowanie...

Problemy z bankomatami Santandera. Przedłużająca się przerwa techniczna

Klienci Santander Bank Polska borykali się w poniedziałek z problemami technicznymi bankowości elektronicznej. Nie mogli wypłacać, ani wpłacać gotówki. Problemy były też z płatnościami kartą.

Problemy z bankomatami Santandera. Przedłużająca się przerwa technicznaŹródło: Fotolia
d2u7ndk
d2u7ndk

W Santander Bank Polska przedłużały się prace konserwacyjne. Bank wcześniej poinformował klientów, że te potrwają w nocy z niedzieli na poniedziałek. Zgodnie z harmonogramem miały się skończyć o godz. 6 w poniedziałek.

Nic z tego, w ciągu dnia wielu klientów uskarżało się na brak możliwości realizowania płatności bezgotówkowych oraz niedziałające bankomaty i wpłatomaty. O tym, że bank miał pewne problemy informowała jego przedstawicielka. Zapewniła też, że już wszystko powinno działać.

Zobacz też: Jak pozyskać klienta w internecie

Przed weekendem klienci Santander Bank Polska otrzymali powiadomienie o przerwie technicznej.

d2u7ndk

"W czasie trwania prac konserwacyjnych będą mogli Państwo płacić kartami, ale salda nie będą aktualizowane – co może uniemożliwić płatność, jeśli saldo na karcie okaże się mniejsze niż kwota transakcji. Należy wziąć to pod uwagę, planując zakupy i na wszelki wypadek zaopatrzyć się w dodatkową gotówkę" - informował - informował bank.

Rano okazało się, że przerwa techniczna przerodziła się w większy problem z bankomatami, wpłatomatami oraz płatnościami kartą.

Na facebookowym profilu przedstawiciele banku przeprosili klientów za utrudnienia. Bez dodatkowych opłat czy prowizji umożliwiono klientom wypłaty z innych bankomatów. Przed południem poinformowano, że usterka została zażegnana. "Bankomaty, wpłatomaty i karty płatnicze działają już poprawnie.
Wszystkie funkcjonalności zostały przywrócone" - zapewniono.

Nie tylko klienci Santandera narzekali w poniedziałek na problemy techniczne. PKO BP miał problem z aplikacją mobilną IKO. Przedstawiciele banku zapewniają WP, że problemy trwały maksymalnie kilkadziesiąt minut, a usterkę już naprawiono. To potwierdzają też klienci na facebookowym profilu PKO BP.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d2u7ndk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2u7ndk