Produkty Klasztorne: Nowa marka wędlin dla dzieci i wejście do Niemiec w 2015 r.
Warszawa, 13.01.2015 (ISBnews) - Produkty Klasztorne zamierzają kontynuować działania związane ze zwiększaniem wielkości sprzedaży i wprowadzą na rynek nowe marki w tym roku, najpierw dedykowaną najmłodszym konsumentom, poinformował agencję ISBnews prezes Marek Nowicki. Zapowiada także rozpoczęcie eksportu do Niemiec, Szkocji i Szwajcarii.
13.01.2015 09:00
"Widzimy ogromny potencjał w wysokiej jakości produktach spożywczych dedykowanych najmłodszym konsumentom. 'Uśmiech Dzieciaka' to nasza nowa marka wędlin, która dobrze wpisuje się w tę tendencję. Jesteśmy na ostatnim etapie przygotowań do wprowadzenia tego asortymentu do sprzedaży. Od strony produkcyjnej i logistycznej jesteśmy już gotowi, prowadzimy obecnie rozmowy z odbiorcami dotyczące szczegółów handlowych w zakresie rozpoczęcia współpracy w tym obszarze" - powiedział ISBnews Nowicki.
Dzięki współpracy z siecią FreshMarket, Produkty Klasztorne znacząco zwiększyły skalę swojej działalności, a artykuły spożywcze z logo spółki są już obecne w całej Polsce.
Obok dotychczasowej sprzedaży na rynku polskim, Produkty Klasztorne od kilku miesięcy są obecne w kilkunastu sklepach na terenie Anglii oraz Irlandii. W najbliższych miesiącach planowane jest rozpoczęcie eksportu do Niemiec, Szkocji i Szwajcarii.
"Dynamiczny wzrost sprzedaży naszych produktów na terenie Anglii zachęcił nas do wejścia na nowe rynki, w szczególności Niemiec oraz Irlandii. W konsekwencji prowadzimy już rozmowy z dystrybutorami dotyczące sprzedaży naszych tradycyjnych produktów do nowych zagranicznych odbiorców" - dodał prezes spółki.
Zachętą do wejścia na rynek niemiecki jest również to, że spółka jako wystawca obecna jest od kilku lat na targach żywności "Grüne Woche", odbywających się rokrocznie w stolicy Niemiec.
"To fantastyczna impreza dla firm specjalizujących się w tradycyjnej, zdrowej żywności. W tym roku również skorzystaliśmy z zaproszenia i będziemy po raz kolejny reprezentować region małopolski w tym wydarzeniu. Chcę tutaj podkreślić, że polska żywność jest bardzo ceniona na rynku niemieckim, czego dowodem jest zainteresowanie, jakim co roku cieszy się nasze stoisko z polskimi pierogami, przetworami i produktami nabiałowymi. Postanowiliśmy, że czas wykorzystać nasze doświadczanie targowe i wejść z naszym asortymentem na rynek niemiecki" - stwierdził Nowicki.
Produkty Klasztorne to spółka działająca w segmencie zdrowej żywności i żywności "Premium". Obecnie posiada w swojej ofercie ponad 150 podstawowych produktów obejmujących m.in.: wędliny i wyroby mięsne, nabiał, wyroby garmażeryjne, słoje, smalce, pasztety, makarony, słodycze oraz trzy rodzaje piwa sprzedawane pod marką "Mnich". Jest notowana na NewConnect.
Sebastian Gawłowski
(ISBnews)