Promocyjne zestawy herbat Irving od Kamisu dla sklepów detalicznych
Na okres letni dla sklepów detalicznych firma Kamis, producent herbat Irving, zorganizowała specjalną promocję. Kamis przygotował dwa rodzaje atrakcyjnie opakowanych zestawów herbat.
03.07.2009 10:10
Na okres letni dla sklepów detalicznych firma Kamis, producent herbat Irving, zorganizowała specjalną promocję. Kamis przygotował dwa rodzaje atrakcyjnie opakowanych zestawów herbat.
Zestaw basic składa się z 3 najpopularniejszych wariantów: herbaty czarnej Irving Daily Classic, zielonej Irving Pure Green oraz earl grey Irving Earl Grey Traditional. Natomiast w drugim pakiecie AOX znalazły się najlepiej sprzedające się spośród herbat białych i zielonych: Irving Pure White, Irving Fig & Pear White, Irving Pure Green i Irving Lemon Green. Przy zakupie każdego z zestawów, sklep otrzymuje 25 proc. herbat gratis.
_ Przygotowując zestawy promocyjne wybraliśmy najpopularniejsze warianty herbat. Wciąż największym uznaniem konsumentów cieszą się klasyczne herbaty czarne, dlatego też stanowią one połowę zestawu. Wśród herbat aromatyzowanych, których udziały rynkowe systematycznie rosną, od lat króluje earl grey. Coraz więcej zwolenników znajdują herbaty zielone i białe zarówno te czyste, jak i aromatyzowane. Ten segment herbaty rośnie najszybciej ponad 20 proc. rocznie. Polscy konsumenci doceniają ich smak i walory zdrowotne. Dlatego też wszystkie te warianty znalazły się w naszych letnich zestawach _- tłumaczy Małgorzata Leszczyńska, marketing manager marki Irving.
W atrakcyjnie opakowanych zestawach Basic znajduje się:
- 8 opakowań czarnej herbaty o głębokiej bursztynowej barwie, delikatnym smaku i intensywnym aromacie Irving Daily Classic, po 25 saszetek w każdym opakowaniu,
- 4 opakowania klasycznej, zielonej herbaty o subtelnym smaku Irving Pure Green, również po 25 saszetek
- 4 opakowania herbaty aromatyzowanej bergamotą o wyraźnej cytrynowej nucie Irving Earl Grey Traditional, 25 saszetek w opakowaniu Zestawy promocyjne Basic dostępne są w sprzedaży od lipca do końca września 2009 r.
W przyciągających uwagę zestawach herbat białych i zielonych znajdują się:
- 4 opakowania zielonej herbaty o cytrynowym aromacie, subtelnym smaku i cytrynowej nucie zapachowej Irving Lemon Green, 20 kopertek
- 4 opakowania klasycznej, zielonej herbaty o subtelnym smaku Irving Pure Green po 20 kopertek.
- 4 opakowania szlachetnej białej herbaty o delikatnym smaku Irving Pure White, 20 kopertek
- 4 opakowania białej herbaty z dodatkiem owoców gruszki i figowym aromacie Irving Fig & Pear White, 20 kopertek Zestawy promocyjne AOX dostępne będą w sprzedaży od połowy lipca do końca sierpnia 2009 r.
Herbaty Irving są pierwszymi na polskim rynku produktami spożywczymi posiadającymi na opakowaniach oznaczenia alfabetem Braille’a.
JS