Prześwietlili rynek taksówkarski

W Polsce taksówki zamawiamy zwykle przez telefon, najczęściej późno w nocy i nie zawsze jesteśmy zadowoleni z jakości usługi - informuje "Puls Biznesu".

Prześwietlili rynek taksówkarski
Źródło zdjęć: © AFP | FILIPPO MONTEFORTE

24.07.2014 | aktual.: 24.07.2014 06:26

Gazeta zamieszcza wyniki badania polskiego rynku taksówkarskiego, wykonanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie iTaxi, firmy rozwijającej w Polsce aplikacje do bezpośredniego zamawiania taksówek.

I tak np. 78 proc. ankietowanych pasażerów nie wspomina dobrze swojej jazdy taksówką. 37 proc. klientów uważa, że kierowca wydłużył czas przejazdu, a 23 proc., że zawyżył cenę. 18 proc. pasażerów wychodziło z samochodu z przeświadczeniem, że zostali oszukani.

Najczęściej zamawiamy taksówkę, gdy czeka nas późny powrót do domu (67 proc.), a czynimy to głównie przez centralę telefoniczną firmy taksówkarskiej (96 proc. ankietowanych).

Źródło artykułu:PAP
komunikacjataksówkataxi
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)