ycipk-33eerb

Przezorny zawsze ubezpieczony. Klienci restauracji w Turynie podpisują oświadczenie

Restauracja w Turynie serwująca pikantne dania z ostrą papryczką, przed ich podaniem prosi klientów o podpisanie oświadczenia. Deklarują w nim, że są świadomi konsekwencji jedzenia takich potraw i nie będą obarczać lokalu odpowiedzialnością za ewentualne konsekwencje.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Przezorny zawsze ubezpieczony. Klienci restauracji w Turynie podpisują oświadczenie
(Fotolia)
ycipk-33eerb

W ten sposób restaurator we włoskim Piemoncie postanowił za radą adwokata ubezpieczyć się na wypadek powtórzenia się incydentu z udziałem jego młodego klienta. Chcąc popisać się przed narzeczoną mężczyzna zamówił danie, w którym ostrość papryczki, czyli peperoncino, wynosiła 8 w 15-punktowej skali. Poczuł się źle i trafił do szpitala.

- Teraz każę wszystkim podpisywać deklarację, by się chronić. Ja ostrzegam klientów, a oni podejmują decyzję - powiedział Salvatore Marturano dziennikowi "La Stampa". Zauważył, że najwięcej kłopotów ma w swej restauracji z młodzieżą, która albo chce wykazać brawurę, albo też wierzy w działanie ostrej papryczki jako afrodyzjaku.

Jak zauważył, w jego rodzinnej Kalabrii peperoncino jedzą wszyscy od dzieciństwa. Ale, jak dodał, on sam nigdy nie je powyżej drugiego czy trzeciego stopnia ostrości, bo bardziej pikantne papryczki odbierają daniom smak.

ycipk-33eerb

- I to samo radzę zawsze moim klientom - dodał. Jak podkreślił woli, aby goście wracali do niego, a nie by tracili oddech i dostawali ataku paniki, co może się zdarzyć.

- Zasada podpisywania oświadczeń sprawdza się, bo widząc je klienci dwa razy pomyślą zanim podejmą decyzję - zauważył pomysłowy restaurator.

Polub WP Finanse
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.

ycipk-33eerb

ycipk-33eerb
ycipk-33eerb