Przychody Biedronki wzrosły w 2009 r. o 29,8 proc. do 16 mld zł
15.01. Warszawa (PAP) - Przychody sieci sklepów Biedronka wzrosły w 2009 roku o 29,8 proc. do 16 mld zł - podał w komunikacie prasowym Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel...
15.01. Warszawa (PAP) - Przychody sieci sklepów Biedronka wzrosły w 2009 roku o 29,8 proc. do 16 mld zł - podał w komunikacie prasowym Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci.
Sprzedaż w sklepach porównywalnych wzrosła w ubiegłym roku o 8,3 proc.
W 2009 roku sieć powiększyła się o 163 nowe sklepy. Na koniec ubiegłego roku funkcjonowało 1466 sklepów należących do sieci Biedronka.
Spółka podała, że w kolejnych latach planuje utrzymanie tempa rozwoju.
Grupa Jerónimo Martins zamknęła rok 2009 wzrostem sprzedaży o 6,1 proc. w stosunku do roku 2008 (o 18,3 proc. przy stałych kursach walut)
, osiągając wartość ponad 7,3 mld euro.
Sieć Biedronka wygenerowała w minionym roku 50,9 proc. sprzedaży grupy. (PAP)
pel/ asa/