Przychody segmentu płatnej telewizji satelitarnej TVN wzrosły w III kw.'11 o 16,3 proc. do 185,2 mln

10.11. Warszawa (PAP) - Przychody segmentu cyfrowej płatnej telewizji satelitarnej TVN wzrosły w trzecim kwartale 2011 roku o 26,02 mln zł, czyli o 16 proc. do 185,2 mln zł - podał...

10.11. Warszawa (PAP) - Przychody segmentu cyfrowej płatnej telewizji satelitarnej TVN wzrosły w trzecim kwartale 2011 roku o 26,02 mln zł, czyli o 16 proc. do 185,2 mln zł - podał TVN w raporcie kwartalnym.

EBITDA platformy "n" w III kwartale spadła rok do roku o 35 proc. do 5 mln zł. TVN potwierdził cel osiągnięcia dodatniej EBITDA na koniec roku.

Platforma "n" zwiększyła swoją bazę abonencką netto o niemal 32.000 abonentów w okresie trzech miesięcy zakończonych 30 września 2011 r. Jedna piąta wzrostu netto w III kw. we współpracy z Grupą TP. Na dzień 30 września 2011 r. platforma "n" posiadała ponad 858.000 (na koniec czerwca posiadała ponad 826.000).

W okresie trzech miesięcy zakończonych 30 września 2011 r. platforma "n" odnotowała średni przychód na abonenta (ARPU) w wysokości 61,4 zł w porównaniu do 60,3 zł w analogicznym okresie 2010 r.

TVN podała też, że w III kw. 2011 roku Telewizja Na Kartę (TNK) zwiększyła swoją bazę klientów netto o niemal 6.000 i na dzień 30 września 2011 r. posiadała bazę klientów na poziomie ponad 788.000.

Na dzień 30 września 2011 r. TNK HD posiadała ponad 49.000 aktywnych klientów.

Platforma "n" łącznie z TNK i TNK HD posiadały na dzień 30 września 2011 r. ponad 1.169.000 aktywnych abonentów i klientów, w porównaniu do ponad 1.017.000 na dzień 30 września 2010 r.

Narastająco po trzech kwartałach 2011 roku przychody segmentu cyfrowej płatnej telewizji satelitarnej TVN wzrosły o 92,8 mln zł, czyli o 20,7 proc. do 541,2 mln zł z 448,4 mln zł rok wcześniej.

W okresie dziewięciu miesięcy zakończonych 30 września 2011 r. platforma "n" odnotowała średni przychód na abonenta (ARPU) w wysokości 60,8 zł w porównaniu do 58,7 zł w analogicznym okresie 2010 r.

TVN potwierdził w prezentacji do wyników, że celem platformy "n" jest osiągnięcie bazy abonentów post-paid na poziomie 900 tys. na koniec roku. (PAP)

jow/ ana/

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Nowy hit wśród Niemców. Po ten produkt jeżdżą do Polski
Nowy hit wśród Niemców. Po ten produkt jeżdżą do Polski
Miliony na odszkodowania za wypadki na polach. Oto nowe dane
Miliony na odszkodowania za wypadki na polach. Oto nowe dane
Polacy szturmują urzędy. 500 zł kary dziennie za spóźniony wniosek
Polacy szturmują urzędy. 500 zł kary dziennie za spóźniony wniosek
Chcą postawić krematorium obok domów. Mieszkańcy Małopolski protestują
Chcą postawić krematorium obok domów. Mieszkańcy Małopolski protestują
Zmiany w wypłatach emerytur w październiku. Pieniądze będą wcześniej
Zmiany w wypłatach emerytur w październiku. Pieniądze będą wcześniej
Polska marka odzieżowa na sprzedaż. Cena drastycznie spadła
Polska marka odzieżowa na sprzedaż. Cena drastycznie spadła
Tony żywności z Azji z zakazem wjazdu do Polski. Oto co wykryli
Tony żywności z Azji z zakazem wjazdu do Polski. Oto co wykryli
Na tych grzybach można zarobić 2 tys. zł. Jak ich szukać?
Na tych grzybach można zarobić 2 tys. zł. Jak ich szukać?
Brytyjczycy kupili polski browar, ale piwa nie chcą. Oto co produkują
Brytyjczycy kupili polski browar, ale piwa nie chcą. Oto co produkują
Wzbudzili kontrowersje. Teraz zamykają lokale. "Zbyt odważny"
Wzbudzili kontrowersje. Teraz zamykają lokale. "Zbyt odważny"
Zostawili go z problemem na 36 tys. zł. Poszkodowanych może być więcej
Zostawili go z problemem na 36 tys. zł. Poszkodowanych może być więcej
Nowy system na parkingach Biedronki. Sieć wyjaśnia, na czym polega
Nowy system na parkingach Biedronki. Sieć wyjaśnia, na czym polega