"Puls Biznesu": Smartfon ważniejszy od wody
Co łączy Pokemony, biznes i zarządzanie pracownikami? Wbrew pozorom te elementy mają ze sobą wiele wspólnego - pisze "Puls Biznesu".
07.09.2016 00:10
Aplikacja Pokemon.Go zrobiła furorę wśród milionów ludzi na całym świecie. Zainstalowano ją już ponad 200 mln razy, a w Stanach korzysta z niej codziennie 20 mln osób. Co ciekawe, w żadnym europejskim kraju nie cieszy się taką popularnością jak w Polsce. Polacy wyjątkowo szybko adaptują nowe technologie, więc zainteresowanie nimi tu wcale nie powinno dziwić. Korzystamy coraz częściej zarówno ze smartfonów, tabletów, mediów społecznościowych, jak i elektronicznej bankowości czy e-zakupów.
"Na przestrzeni ostatnich kilku lat dokonaliśmy dużego technologicznego skoku. W latach 2008-14 wskaźnik zasobów cyfrowych wzrósł w naszym kraju o 16,7 pkt. Dla porównania, we Francji wyniósł on 6,4 proc., w Czechach 9,6 proc., a w Irlandii 9,5 pkt. Jeśli chodzi o wzrost procentowy, zanotowaliśmy skok aż o 71 proc., co uplasowało nas w pierwszej czwórce państw o największej dynamice cyfryzacji" - tłumaczy Anna Owoc z firmy BPSC.