Realne podatki za handel w wirtualnym świecie

Sprzedaż zbroi czy łupów zdobytych w grze online albo obrót bitcoinem. To tylko nieliczne przykłady działań w sieci, z których trzeba się rozliczyć z fiskusem - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Realne podatki za handel w wirtualnym świecie
Źródło zdjęć: © Thinkstockphotos

02.08.2013 | aktual.: 18.02.2016 17:24

Sprzedaż zbroi czy łupów zdobytych w grze online albo obrót bitcoinem. To tylko nieliczne przykłady działań w sieci, z których trzeba się rozliczyć z fiskusem - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Jak czytamy w gazecie, amatorzy popularnych gier sieciowych często nawet nie wiedzą, że mogą stać się przedmiotem zainteresowania Ministerstwa Finansów. Wystarczy wymienić stworzoną w grze wirtualną postać albo uzyskany przedmiot na realne pieniądze. Wtedy zyskiem może zainteresować się państwo, które uzna, że może pobrać od niego daninę.

Potwierdzają to najnowsze interpretacje Ministerstwa Finansów.
Więcej w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (18)