Realne podatki za handel w wirtualnym świecie
Sprzedaż zbroi czy łupów zdobytych w grze online albo obrót bitcoinem. To tylko nieliczne przykłady działań w sieci, z których trzeba się rozliczyć z fiskusem - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
02.08.2013 | aktual.: 18.02.2016 17:24
Sprzedaż zbroi czy łupów zdobytych w grze online albo obrót bitcoinem. To tylko nieliczne przykłady działań w sieci, z których trzeba się rozliczyć z fiskusem - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
Jak czytamy w gazecie, amatorzy popularnych gier sieciowych często nawet nie wiedzą, że mogą stać się przedmiotem zainteresowania Ministerstwa Finansów. Wystarczy wymienić stworzoną w grze wirtualną postać albo uzyskany przedmiot na realne pieniądze. Wtedy zyskiem może zainteresować się państwo, które uzna, że może pobrać od niego daninę.
Potwierdzają to najnowsze interpretacje Ministerstwa Finansów.
Więcej w "Dzienniku Gazecie Prawnej".