Różowy sos Barbie wchodzi do sklepów. Sprawdź, gdzie go dostaniesz

Miłośnicy filmu Barbie oszaleją z radości. Mattel i Heinz połączyły siły i wypuściły na rynek limitowaną edycję Heinz Classic Barbiecue Sauce. Obie marki tłumaczą, że produkt powstał w odpowiedzi na ogromne zapotrzebowanie ze strony fanów różu.

Mattel nawiązał współpracę z firmą HeinzMattel nawiązał współpracę z firmą Heinz
Źródło zdjęć: © corporate.mattel.com | mat. prasowe
oprac.  NST

Nowy sos to wegański majonez z sosem BBQ i dodanym ekstraktem z buraków. Miłośnicy filmu Barbie mogli zakupić pierwsze 5 tys. limitowanych butelek 15 kwietnia.

Giganty zapewniają, że sosu nie zabraknie, bowiem 17 kwietnia trafi na sklepowe półki do Tesco w Wielkiej Brytanii, a od maja znajdziemy go w brytyjskiej sieci Ocado i innych sklepach w sugerowanej cenie detalicznej wynoszącej 3,39 funtów, czyli nieco ponad 17 złotych.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Od pomocnika hydraulika do kontraktu na najwyższy budynek w Europie - Marcin Ziopaja w Biznes Klasie

Różowy sos Barbie trafi do sklepów

"Dostępny od dziś w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii, ten różowy wegański majonez z sosem BBQ jest kontynuacją zeszłorocznego szaleństwa na Barbiecore, kiedy Heinz drażnił swoich fanów, czy ta wymarzona mikstura przypraw powinna zostać urzeczywistniona" - podkreślono w oficjalnym komunikacie.

- Barbie w zeszłym roku ponownie podbiła serca Brytyjczyków, a po zobaczeniu reakcji, jaką ten sos wywołał u naszych fanów w mediach społecznościowych, wiedzieliśmy, że musimy zrobić z niego rzeczywistość - mówi Thiago Rapp, dyrektor Taste Elevation w firmie Heinz.

Różowy świat Barbie zalał świat

Przypominamy, że film "Barbie", prezentowany przez Warner Bros. Pictures, pobił rekord podczas weekendowej premiery, zarabiając 155 milionów dolarów w ponad 4200 lokalizacjach w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Niektóre marki zdecydowały się na stworzenie własnych różowych produktów, aby wykorzystać popularność "Barbie".

Ponadto Magazyn "Variety" szacuje, że "Barbie" miała budżet marketingowy w wysokości 150 milionów dolarów, podczas gdy na samą produkcję filmu przeznaczono 145 milionów dolarów. Kampania marketingowa, którą przeprowadzono, była niezwykle zróżnicowana i obejmowała wiele różnych działań. Jednym z nich była strona internetowa, która dawała fanom możliwość tworzenia własnych, unikalnych plakatów z postacią "Barbie".

Kolejnym działaniem była współpraca z Airbnb, której celem było stworzenie pełnowymiarowej repliki domu marzeń Barbie. Nie zabrakło również współpracy z siecią Burger King Brazil, która zaowocowała stworzeniem różowego burgera.

Źródło artykułu: WP Finanse

Wybrane dla Ciebie

Ciąg dalszy afery z Allegro. Wpis krąży po internecie. Firma komentuje
Ciąg dalszy afery z Allegro. Wpis krąży po internecie. Firma komentuje
Masz stare dokumenty z czasów PRL? Mogą być warte 20 tys. zł
Masz stare dokumenty z czasów PRL? Mogą być warte 20 tys. zł
Afera o Aldi w Sosnowcu. Mieszkańcy oburzeni. "Okna wychodzą na sklep"
Afera o Aldi w Sosnowcu. Mieszkańcy oburzeni. "Okna wychodzą na sklep"
System kaucyjny w restauracjach. Dopłacimy za napoje. Co ze zwrotem?
System kaucyjny w restauracjach. Dopłacimy za napoje. Co ze zwrotem?
Hit internetu. Kaufland wprowadził butelkę omijającą nowe prawo
Hit internetu. Kaufland wprowadził butelkę omijającą nowe prawo
Takie ryby jechały do nas z Rosji. Służby wykryły poważny błąd
Takie ryby jechały do nas z Rosji. Służby wykryły poważny błąd
Nowe zasady dla rolników. Państwo spłaci dług, ale zabierze ziemię
Nowe zasady dla rolników. Państwo spłaci dług, ale zabierze ziemię
Najlepiej płatne kierunki studiów w Polsce. Zarobki sięgają 15 tys. zł
Najlepiej płatne kierunki studiów w Polsce. Zarobki sięgają 15 tys. zł
UE inwestuje miliardy w drogi i kolej. Oto czym jest TEN-T
UE inwestuje miliardy w drogi i kolej. Oto czym jest TEN-T
Przelewy w Polsce. Od takiej kwoty bank zawiadomi skarbówkę
Przelewy w Polsce. Od takiej kwoty bank zawiadomi skarbówkę
Aldi zmienia zdanie. Nowe podejście do kas i promocji
Aldi zmienia zdanie. Nowe podejście do kas i promocji
Polskie gruszki nareszcie w marketach. Oto ceny naszych owoców
Polskie gruszki nareszcie w marketach. Oto ceny naszych owoców