Różowy sos Barbie wchodzi do sklepów. Sprawdź, gdzie go dostaniesz
Miłośnicy filmu Barbie oszaleją z radości. Mattel i Heinz połączyły siły i wypuściły na rynek limitowaną edycję Heinz Classic Barbiecue Sauce. Obie marki tłumaczą, że produkt powstał w odpowiedzi na ogromne zapotrzebowanie ze strony fanów różu.
Nowy sos to wegański majonez z sosem BBQ i dodanym ekstraktem z buraków. Miłośnicy filmu Barbie mogli zakupić pierwsze 5 tys. limitowanych butelek 15 kwietnia.
Giganty zapewniają, że sosu nie zabraknie, bowiem 17 kwietnia trafi na sklepowe półki do Tesco w Wielkiej Brytanii, a od maja znajdziemy go w brytyjskiej sieci Ocado i innych sklepach w sugerowanej cenie detalicznej wynoszącej 3,39 funtów, czyli nieco ponad 17 złotych.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Od pomocnika hydraulika do kontraktu na najwyższy budynek w Europie - Marcin Ziopaja w Biznes Klasie
Różowy sos Barbie trafi do sklepów
"Dostępny od dziś w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii, ten różowy wegański majonez z sosem BBQ jest kontynuacją zeszłorocznego szaleństwa na Barbiecore, kiedy Heinz drażnił swoich fanów, czy ta wymarzona mikstura przypraw powinna zostać urzeczywistniona" - podkreślono w oficjalnym komunikacie.
- Barbie w zeszłym roku ponownie podbiła serca Brytyjczyków, a po zobaczeniu reakcji, jaką ten sos wywołał u naszych fanów w mediach społecznościowych, wiedzieliśmy, że musimy zrobić z niego rzeczywistość - mówi Thiago Rapp, dyrektor Taste Elevation w firmie Heinz.
Różowy świat Barbie zalał świat
Przypominamy, że film "Barbie", prezentowany przez Warner Bros. Pictures, pobił rekord podczas weekendowej premiery, zarabiając 155 milionów dolarów w ponad 4200 lokalizacjach w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Niektóre marki zdecydowały się na stworzenie własnych różowych produktów, aby wykorzystać popularność "Barbie".
Ponadto Magazyn "Variety" szacuje, że "Barbie" miała budżet marketingowy w wysokości 150 milionów dolarów, podczas gdy na samą produkcję filmu przeznaczono 145 milionów dolarów. Kampania marketingowa, którą przeprowadzono, była niezwykle zróżnicowana i obejmowała wiele różnych działań. Jednym z nich była strona internetowa, która dawała fanom możliwość tworzenia własnych, unikalnych plakatów z postacią "Barbie".
Kolejnym działaniem była współpraca z Airbnb, której celem było stworzenie pełnowymiarowej repliki domu marzeń Barbie. Nie zabrakło również współpracy z siecią Burger King Brazil, która zaowocowała stworzeniem różowego burgera.