WAŻNE
TERAZ

Szef KOWR z PSL spotykał się z założycielem Dawtony tuż przed wybuchem afery CPK

Różowy sos Barbie wchodzi do sklepów. Sprawdź, gdzie go dostaniesz

Miłośnicy filmu Barbie oszaleją z radości. Mattel i Heinz połączyły siły i wypuściły na rynek limitowaną edycję Heinz Classic Barbiecue Sauce. Obie marki tłumaczą, że produkt powstał w odpowiedzi na ogromne zapotrzebowanie ze strony fanów różu.

Mattel nawiązał współpracę z firmą HeinzMattel nawiązał współpracę z firmą Heinz
Źródło zdjęć: © corporate.mattel.com | mat. prasowe
oprac.  NST

Nowy sos to wegański majonez z sosem BBQ i dodanym ekstraktem z buraków. Miłośnicy filmu Barbie mogli zakupić pierwsze 5 tys. limitowanych butelek 15 kwietnia.

Giganty zapewniają, że sosu nie zabraknie, bowiem 17 kwietnia trafi na sklepowe półki do Tesco w Wielkiej Brytanii, a od maja znajdziemy go w brytyjskiej sieci Ocado i innych sklepach w sugerowanej cenie detalicznej wynoszącej 3,39 funtów, czyli nieco ponad 17 złotych.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Od pomocnika hydraulika do kontraktu na najwyższy budynek w Europie - Marcin Ziopaja w Biznes Klasie

Różowy sos Barbie trafi do sklepów

"Dostępny od dziś w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii, ten różowy wegański majonez z sosem BBQ jest kontynuacją zeszłorocznego szaleństwa na Barbiecore, kiedy Heinz drażnił swoich fanów, czy ta wymarzona mikstura przypraw powinna zostać urzeczywistniona" - podkreślono w oficjalnym komunikacie.

- Barbie w zeszłym roku ponownie podbiła serca Brytyjczyków, a po zobaczeniu reakcji, jaką ten sos wywołał u naszych fanów w mediach społecznościowych, wiedzieliśmy, że musimy zrobić z niego rzeczywistość - mówi Thiago Rapp, dyrektor Taste Elevation w firmie Heinz.

Różowy świat Barbie zalał świat

Przypominamy, że film "Barbie", prezentowany przez Warner Bros. Pictures, pobił rekord podczas weekendowej premiery, zarabiając 155 milionów dolarów w ponad 4200 lokalizacjach w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Niektóre marki zdecydowały się na stworzenie własnych różowych produktów, aby wykorzystać popularność "Barbie".

Ponadto Magazyn "Variety" szacuje, że "Barbie" miała budżet marketingowy w wysokości 150 milionów dolarów, podczas gdy na samą produkcję filmu przeznaczono 145 milionów dolarów. Kampania marketingowa, którą przeprowadzono, była niezwykle zróżnicowana i obejmowała wiele różnych działań. Jednym z nich była strona internetowa, która dawała fanom możliwość tworzenia własnych, unikalnych plakatów z postacią "Barbie".

Kolejnym działaniem była współpraca z Airbnb, której celem było stworzenie pełnowymiarowej repliki domu marzeń Barbie. Nie zabrakło również współpracy z siecią Burger King Brazil, która zaowocowała stworzeniem różowego burgera.

Źródło artykułu: WP Finanse
Wybrane dla Ciebie
Przez 6 godzin kradli 42-kilogramowe kawały sera warte 100 tys. euro
Przez 6 godzin kradli 42-kilogramowe kawały sera warte 100 tys. euro
Fala zwolnień w Krakowie. Duża korporacja drugi raz zgłasza grupowe
Fala zwolnień w Krakowie. Duża korporacja drugi raz zgłasza grupowe
Wyrzuć te przedmioty z piwnicy. Kara do 5 tys. zł
Wyrzuć te przedmioty z piwnicy. Kara do 5 tys. zł
Ceny węgla w Polsce. Oto ile kosztuje tona opału na początku listopada
Ceny węgla w Polsce. Oto ile kosztuje tona opału na początku listopada
Cała branża nie reguluje należności. Oto średni zator płatniczy
Cała branża nie reguluje należności. Oto średni zator płatniczy
Niemcy zbadali proszki do prania. Zwycięska marka w dyskoncie w Polsce
Niemcy zbadali proszki do prania. Zwycięska marka w dyskoncie w Polsce
Rośnie chaos w Stanach. Zaczyna brakować monet
Rośnie chaos w Stanach. Zaczyna brakować monet
Dubajskie przysmaki pod cmentarzem. Ceny jedzenia w Warszawie
Dubajskie przysmaki pod cmentarzem. Ceny jedzenia w Warszawie
300 tys. zł wsparcia dla rolników. Termin już za niecałe trzy tygodnie
300 tys. zł wsparcia dla rolników. Termin już za niecałe trzy tygodnie
Nadchodzi nowy portal ZUS-u. Zastąpi dotychczasowy system
Nadchodzi nowy portal ZUS-u. Zastąpi dotychczasowy system
Awaria BLIK-a. Problemy z generowaniem kodów i płatnościami
Awaria BLIK-a. Problemy z generowaniem kodów i płatnościami
Wielka akcja policji. Trzynaście kobiet zatrzymanych w całej Polsce
Wielka akcja policji. Trzynaście kobiet zatrzymanych w całej Polsce