Trwa ładowanie...

Serial reklamowy Ikei w Polsacie. Adamczyk, Kuna i Boberek będą promować meble

Polsat szykuje widzom serial, w produkcji którego uczestniczy Ikea. To kolejny dowód na to, że stacje coraz kreatywniej podchodzą do nowych form reklamy.

Share
Serial reklamowy Ikei w Polsacie. Adamczyk, Kuna i Boberek będą promować meble
Źródło: Polsat screen
d28j8v8

"Już wkrótce będziecie mogli nas znaleźć nie tylko w sklepach i w swoich mieszkaniach, ale też w nowym serialu!" - informuje Ikea na swoim profilu facebookowym.

W najbliższą niedzielę na antenie Telewizji Polsatu ukaże się pierwszy odcinek sponsorowanego przez sprzedawcę mebli serialu "Dom Pełen Zmian". Nietrudno zgadnąć, że akcja będzie też pretekstem do pokazania towarów oferowanych w sklepach szwedzkiej sieci w Polsce.

W obsadzie nie byle kto, bo Piotr Adamczyk i Izabela Kuna. Zwiastuny pokazują też, że zagra Jarosław Boberek, znany ostatnio głównie z najbardziej "odjazdowych" głosów w kreskówkach: król Julian w Madagaskarze, drwal w "Czerwonym Kapturku - historia prawdziwa" czy wujek Stanek w "Wodogrzmotach Małych".

IKEA w Polsce. Nowy koncept. Jedyny taki na świecie

Lokowanie produktów na nową skalę

#

To kolejny pomysł Polsatu na product placement - taka forma reklamy coraz częściej jest wykorzystywana przez stacje telewizyjne.

d28j8v8

Np. w jednym z sezonów „Twoja twarz brzmi znajomo” w trakcie programu występowały parówki "Berlinki", komentujące na bieżąco to, co się dzieje na scenie.

Podobne zabiegi stosuje się od lat w serialach, reklamując poszczególne marki. Najazdy na kubek z herbatą w „Ojcu Mateuszu”, czy specjalne sceny o wizytach w Banku Pocztowym. Albo "Rodzinka PL", gdy całe odcinki kręcone były po to, by zareklamować uroki jednego województwa czy notoryczne zakupy pani domu w upadłej niedawno Almie.

Zdarzały się nawet seriale w TVP sponsorowane przez NBP, które miały zwiększać wiedzę ekonomiczną społeczeństwa.

d28j8v8

Podziel się opinią

Share
d28j8v8
d28j8v8