Trwa ładowanie...
d2ceblh
17-03-2017 17:42

Sfinks odwrócił odpis wartości znaku Chłopskie Jadło w wys. 8,72 mln zł

Warszawa, 17.03.2017 (ISBnews) - Sfinks Polska dokonał szacunku wartości znaku towarowego Chłopskiego Jadło i w efekcie podjął decyzję o odwróceniu w całości odpisu z tytułu utraty jego wartości tj. w wysokości 8,726 mln zł, podała spółka.

d2ceblh

"Emitent przeanalizował wyniki restauracji działających pod marką Chłopskie Jadło oraz wyniki badań rynkowych pod kątem oceny potencjału tej marki. Bazując na obserwowanym wzroście sprzedaży w restauracjach porównywalnych oraz trendach rynkowych wykazujących zwiększenie zainteresowania kuchnią polską zarząd nie widzi uzasadnienia do dalszego utrzymywania odpisu z tytułu utraty wartości znaku towarowego Chłopskie Jadło" - czytamy w komunikacie.

Na podjęcie decyzji o odwróceniu w całości odpisu dodatkowo wpłynął raport z wyceny znaku towarowego Chłopskiego Jadło na dzień 31 grudnia 2016 r. sporządzony przez niezależny podmiot na bazie projekcji opracowanej przez spółkę, podano również.

"Zgodnie z raportem wartość znaku towarowego Chłopskie Jadło wynosi 21.839 tys. zł. Wycena została przeprowadzona metodą opłat licencyjnych (metodą porównawczą) oraz metodą dochodową (Brand-driven Earnings)" - czytamy dalej.

Sfinks Polska to największa firma restauracyjna z sektora casual dining w kraju i jedna z największych w Europie. Spółka zarządza sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, w ramach których w Polsce działa 113 restauracji. Sfinks Polska jest notowany na GPW od 2006 r.

(ISBnews)

d2ceblh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ceblh