ycipk-49sznz
Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.
starbucks

Śmiały plan Starbucks. Wkracza na terytorium, na którym rządzi fast food

Amerykańska sieć kawiarni Starbucks wprowadza próbną ofertę lunchową na wzór ofert dostępnych m.in. w McDonald's czy Burger King - wynika z oficjalnych informacji przedsiębiorstwa.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Śmiały plan Starbucks. Wkracza na terytorium, na którym rządzi fast food
(Fot: m01229/CC/Flickr)
ycipk-49sznz

Oferta o nazwie "Power Lunch" będzie dostępna do 30 maja br. w kawiarniach własnych (tj. nie działających na zasadzie franczyzy) Starbucks na terenie Stanów Zjednoczonych.

Klienci, którzy zdecydują się z niej skorzystać, będą mogli skomponować posiłek, wybierając dowolną kombinację spośród 24 produktów z tzw. listy lunchowej (obejmującej m.in. kanapki, panini czy sałatki) oraz 16 przekąsek (takich jak popcorn w saszetce lub czipsy). Dodatkowo będą mieli możliwość wzbogacenia zestawu świeżym owocem, batonikiem owocowym lub wodą butelkowaną.

Wśród konsumentów kierujących się głównie ceną, wątpliwości może jednak budzić koszt takiego zamówienia, znacznie wyższy niż w barach szybkiej obsługi.

ycipk-49sznz

Oferta lunchowa w Starbucksie oznacza konieczność wydania 8 dolarów, podczas gdy w McDonald's za menu McPick 2, obejmujące 2 produkty, zapłacimy 5 dolarów. W restauracjach Burger King można nabyć 5 produktów za 4 dolary, a w lokalach innej popularnej sieci fast food - Wendy's - za taką samą kwotę można skomponować lunch z 4 produktów.

Zdaniem analityków monitorujących branżę gastronomiczną w USA, zarząd Starbucksa dostrzegł potencjał tkwiący w ofercie śniadaniowo-lunchowej. W kwartale zakończonym 27 marca br. sprzedaż jedzenia wygenerowała ok. 20 proc. przychodów Starbucks w USA.

Polub WP Finanse
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.

ycipk-49sznz

ycipk-49sznz
ycipk-49sznz