Sprzedaż w centrach Factory wzrosła o 11%, odwiedzalność o 15% w 2015 r. 

Warszawa, 08.02.2016 (ISBnews) - Dynamika wzrostu sprzedaży we wszystkich centrach Factory wyniosła w 2015 r. 11%, zaś odwiedzalność zwiększyła się o 15%, podała Grupa Neinver, która zarządza centrami. W ubiegłym roku liczba klientów powiększyła się o 2,4 mln do 15,4 mln.

SKOMENTUJ

"W 2015 roku, w centrach outlet Factory debiutowało ponad 40 znanych marek polskich i zagranicznych. Nasze centra to już prawie 500 salonów i ponad 90 000 m2 powierzchni handlowej. Wypracowane wyniki to efekt intensywnych działań skupionych zarówno na utrzymaniu stałych klientów, jak i w pozyskiwaniu nowych. Przyciągamy ich nie tylko outletowymi cenami, ale też komfortem robienia zakupów, dobrym wyborem marek i niestandardowymi akcjami prosprzedażowymi" - powiedziała asset management director Neinver Magdalena Chachulska.

Rozbudowane i zmodernizowane we wrześniu warszawskie Factory Ursus zwiększyło sprzedaż o 42% i zyskało o 17% więcej klientów. Centrum to wzbogaciło się w 2015 r. o 30 nowych marek, m.in.: Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang, Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse, Geox, Smyk, Rossmann, Empik, Restauracja Sphinx.

Factory Kraków odnotowało wzrost sprzedaży o 20%, nowi najemcy to m.in.: By Insomnia, Calvin Klein, Medicine, Original Marines.

W Factory Annopol sprzedaż wzrosła o 21%, a odwiedzalność o 11%, nowe marki to: Calvin Klein, Simple czy Lidia Kalita.

Także Factory Wrocław i Factory Poznań odnotowały wzrosty sprzedaży i odwiedzalności, podano też w materiale.

Obecnie w 5 centrach, zlokalizowanych w czterech największych miastach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i w Krakowie, działa 500 sklepów, a w nich dostępnych jest ponad 250 marek, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Poziom skomercjalizowania wszystkich centrów outlet wynosi 99%.

(ISBnews)

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Żabka wraca z kontrowersyjną promocją na piwo. Internauci oburzeni
Żabka wraca z kontrowersyjną promocją na piwo. Internauci oburzeni
Polskie marki na platformie chińskiego giganta. Shein otwiera furtkę
Polskie marki na platformie chińskiego giganta. Shein otwiera furtkę
Wstrzymują lek na alergię w postaci kropel do oczu. Oto co wykryli
Wstrzymują lek na alergię w postaci kropel do oczu. Oto co wykryli
Znany spekulant chciał sprzedać fotel za 2 zł. Oto, ile mu proponują
Znany spekulant chciał sprzedać fotel za 2 zł. Oto, ile mu proponują
Zespół Brzoski chce zmian w godzinach pracy urzędów. Samorządy krytykują
Zespół Brzoski chce zmian w godzinach pracy urzędów. Samorządy krytykują
Ostatnie dni na rozliczenie PIT. Resort finansów apeluje ws. oszustów
Ostatnie dni na rozliczenie PIT. Resort finansów apeluje ws. oszustów
Biedronka i Lidl przesadziły. Polacy wkurzyli się nie na żarty
Biedronka i Lidl przesadziły. Polacy wkurzyli się nie na żarty
Tu paliwo jest najtańsze. Sprawdziliśmy ceny benzyny, gazu i diesla
Tu paliwo jest najtańsze. Sprawdziliśmy ceny benzyny, gazu i diesla
Właścicielka restauracji krytykuje generację Z. "Roszczeniowy ton"
Właścicielka restauracji krytykuje generację Z. "Roszczeniowy ton"
ZUS zmienia zasady. Więcej osób skorzysta z rehabilitacji
ZUS zmienia zasady. Więcej osób skorzysta z rehabilitacji
Malezyjski gigant wkracza do Warszawy. Znamy lokalizację i termin [NASZ NEWS]
Malezyjski gigant wkracza do Warszawy. Znamy lokalizację i termin [NASZ NEWS]
Pierwsze polskie truskawki już w sprzedaży. Ile kosztują? Oto ceny
Pierwsze polskie truskawki już w sprzedaży. Ile kosztują? Oto ceny