Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w styczniu spadła o 15,6 proc. rdr (opis)
05.03. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w styczniu 2012 roku 283.584 sztuk i było o 15,6 proc. niższe niż rok...
05.03.2012 | aktual.: 05.03.2012 16:38
05.03. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w styczniu 2012 roku 283.584 sztuk i było o 15,6 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w styczniu 2012 roku było niższe o 8,4 proc. w stosunku do grudnia 2011 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w styczniu 140.362 egzemplarzy, co oznacza wzrost o 28,9 proc. rdr oraz o 66,2 proc. mdm.
W styczniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 396.123 egzemplarze, co oznacza spadek rok do roku o 7 proc. Natomiast miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 1 proc.
W styczniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło o 8,3 proc., do 168.583 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca spadło o 7,7 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w styczniu wyniosło 123.787 sztuki, co oznacza spadek rok do roku o 13,4 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 6,1 proc. (PAP)
kam/ asa/