Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" we wrześniu spadła o 6,5 proc. rdr (opis)

04.11. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło we wrześniu 2011 roku 302.575 sztuk i było o 6,5 proc. niższe niż rok...

04.11.2011 | aktual.: 04.11.2011 12:08

04.11. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło we wrześniu 2011 roku 302.575 sztuk i było o 6,5 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" we wrześniu 2011 roku było natomiast wyższe o 5,1 proc. w stosunku do sierpnia 2011 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło we wrześniu 87.121 egzemplarzy, co oznacza spadek o 4,8 proc. r/r oraz wzrost o 1 proc. m/m.

We wrześniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 400.103 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 3,2 proc. Natomiast miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,4 proc.

We wrześniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 7,2 proc., do 170.263 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca wzrosło o 0,3 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" we wrześniu wyniosło 131.366 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 7,3 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła natomiast o 8,8 proc. (PAP)

jow/ osz/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdaagora
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)