Trwa ładowanie...
d1b8kc9

Stołeczny Ratusz finansuje Agorę?

Ponad 182 tys. złotych zapłacił Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Agorze SA, która jest wydawcą "Gazety Wyborczej". Agora otrzymała pieniądze za organizację "Święta Warszawskiego Metra" na stacji Warszawa Młociny - pisze "Nasz Dziennik".

Share
d1b8kc9

Według gazety, zorganizowanie widowiska plenerowego odbyło się w trybie bezprzetargowym, a miasto naruszyło przepisy regulujące zasady udzielania zamówień z wolnej ręki.

Jak podaje "Nasz Dziennik", miejscy urzędnicy podpisali zlecenie dla spółki wydającej "Gazetę Wyborczą", nie przeprowadzając wcześniej ani przetargu, ani procedury konkursowej. Gazeta sugeruje, że Urząd Miasta Stołecznego Warszawy mógł złamać prawo.

d1b8kc9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1b8kc9
d1b8kc9