Chleb z "okienka". Genialny pomysł piekarni ze Szczecina
Chleb kupiony bez wychodzenia z auta? Sieć piekarni Asprod ze Szczecina stawia na koncept drive-thru, który w Polsce znany jest głównie dzięki sieciom popularnych fast foodów. Do końca roku firma ma powiększyć się o co najmniej kilka sklepów w zupełnie nowej formule - zapowiada prezes firmy Dariusz Bielecki w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl.
Jak podaje portal, obecnie firma ma już trzy placówki tego typu, przy czym wyszła z nimi poza Szczecin. Asprod Drive, uruchomiony w tym roku, znajduje się w Kobylance pod Stargardem Szczecińskim.
Z kolei placówka drive-thru zlokalizowana w Szczecinie przy ul. Uranowej zyskała ostatnio cztery miejsca do ładowania samochodów elektrycznych. Zakupy można zrobić zarówno w sposób tradycyjny, jak i bez wysiadania z auta.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ile zaoszczędzisz w 2025 roku? Sonda o trendzie No Buy
Asprod stawia na rozwój
Firma od lat stawia na systematyczny rozwój, co w jej przypadku oznacza mniej więcej 10 nowych punktów sprzedaży detalicznej rocznie - czytamy w serwisie. Na ten moment Asprod ma ich 87, przy czym zlokalizowane są one na terenie trzech województw: zachodniopomorskiego, wielkopolskiego oraz lubuskiego. Sklepy znajdują się m.in.: w Netto, Kauflandzie, a także na szczecińskim Dworcu PKP.
Dariusz Bielecki podkreśla, że pozytywnie na rozwój firmy Asprod wpłynęła inwestycja w nowy zakład produkcyjny. W zakładzie tym, poza wypiekami wytwarzanymi tradycyjnymi, rzemieślniczymi metodami, powstają obecnie także inne produkty niedostępne wcześniej w portfolio firmy - informuje portal wiadomoscihandlowe.pl.
Automat do sprzedaży pieczywa
W 2020 roku firma Asprod zaskoczyła swoich klientów ciekawym rozwiązaniem, jakim jest chlebomat. Urządzenie jest podobnyne do tych, w których sprzedawane są napoje w puszkach, butelkach, słodycze czy drobne przekąski.
W przeciwieństwie do tradycyjnych sklepów są dostępne 24 godziny na dobę, a sam zakup nie wymaga kontaktu w drugim człowiekiem. Cztery chlebomaty były testowane w Szczecinie, na początku w czterech lokalizacjach.
Chleb jest jednym z najpopularniejszych produktów spożywczych, podejmujemy więc różne inicjatywy, których głównym zadaniem jest zapewnienie pełnej dostępności do wypieków - mówił Dariusz Bielecki, prezes Asprod w rozmowie z portalem.
Asprod oprócz pieczywa oferuje przekąski, dania lunchowe, kanapki, kawy, a nawet czekolady. Produkty możemy zamówić także poprzez stronę internetową.