Szefowie zamieścili nagie zdjęcia w internecie
Szefowie agencji designerskiej Sagmeister & Walsh opublikowali swoje nagie zdjęcia oraz swoich pracowników. Kontrowersyjna kampania reklamowa odniosła wielki sukces
src="http://get.studio.wp.pl/n,88036587,s,vhs,f,5401720521451370335929023_orig.jpg"/>
Źródło: studio.wp.pl
Stefaa Sagmeister i Jessica Walsh, właściciele nowojorskiej agencji, rozesłali maile do różnych instytucji z informacją, że ich firma wznowiła działalność. Do poczty dołączyli nagie fotografie, które są replikami zdjęć zrobionych 19 lat temu, kiedy to Stefaa Sagmeister promował agencję, którą wówczas zakładał. Intencją publicznego obnażenia się był przekaz: odszedłem z dużej agencji (Leo Burnett, TBWA) i zaczynam od zera. Dziś pokazanie nagich ciał ma wydźwięk równie symboliczny, bowiem do zespołu Sagmeistera dołączyła Jessica Walsh, która stała się jego wspólniczką.
src="http://get.studio.wp.pl/n,88036587,s,vhs,f,54019619204511370335908994_orig.jpg"/>
Źródło: studio.wp.pl
Walsh przyznała, że w ciągu godziny od wysyłania wiadomości, w sieci zawrzało. Szokująca kampania miała wypromować firmę i tak też się stało. Agencją zainteresowały się rożne media, pisali o nich m.in. „Business Insider”, „Daily Mail”. Firma zyskała wielu cennych klientów m.in. BMW, HBO Studio, Levi's, .
JK,WP.PL