Farby na bazie ulubionych smaków Polaków. Nietypowa kampania

Marka Ritter Sport wprowadza limitowaną serię farb inspirowanych ulubionymi smakami Polaków. Inicjatywa ma zachęcić konsumentów do dodawania kolorów do swojego codziennego otoczenia.

Najgorsze czekolady na rynku. Kupisz je w każdym sklepieMarka Ritter Sport rusza z nową kampanią
Źródło zdjęć: © Unsplash
oprac.  NBU

Akcja promocyjna, realizowana pod hasłem "Do wyboru, do koloru", ma na celu promowanie charakterystycznych dla marki Ritter Sport barw, które od lat reprezentują ulubione smaki konsumentów - informuje portalspozywczy.pl.

Nowo wprowadzona kolekcja farb została przekazana influencerom specjalizującym się w dziedzinie interior design oraz home decor. Mają oni za zadanie ukazać, w jaki sposób znane dotychczas z opakowań czekolad kolory można zastosować we wnętrzach, tworząc przestrzeń adekwatną do indywidualnych potrzeb i gustów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"Absolutna nieprawda". Prezes ZBP o szansach "złotówkowiczów" na unieważnienie kredytów

Feeria zarówno kolorów, jak i smaków, to obok kwadratowego kształtu znaczący wyróżnik brandu Ritter Sport na rynku. Dlatego w ramach jesiennej kampanii postanowiliśmy wyjść poza utarte ścieżki komunikacji i zaprosić konsumentów do wspólnej zabawy, nawiązując do naszego hasła "Joy & Goodness". Naszym celem jest pokazanie produktu w zupełnie nieoczywistym anturażu, dlatego postawiliśmy na odważne działania, osadzające świat marki i jej wartości poza kategorią produktową - komentuje Dominika Barycka, brand manager marki Ritter Sport w Novi FMCG Sp. z o.o.

Ritter Sport organizuje konkurs

Dodatkowym elementem kampanii jest aktywacja konkursowa dla konsumentów, promowana na profilach marki oraz współpracujących influencerów na Facebooku. Uczestnicy konkursu mają za zadanie odnaleźć barwę swojej ulubionej czekolady Ritter Sport w domowym otoczeniu, zrobić zdjęcie produktu na tle kolorowego obiektu i opublikować je na swoim profilu z hasztagiem akcji. Na najlepszych czekają boksy prezentowe pełne kolorowych czekolad marki.

Równolegle do działań z influencerami i aktywacji konsumenckiej, realizowana jest kampania sprzedażowa OOH. Jej celem jest budowa zasięgu i rozpoznawalności marki. Kreacje reklamowe, podkreślające różnorodność smaków i kolorów czekolad Ritter Sport, będzie można zauważyć na nośnikach reklamowych w centralnych punktach największych miast Polski.

Zależało nam na stworzeniu szerokiej kampanii, która nie tylko będzie budowała zasięg, ale pokaże markę Ritter Sport w niecodziennym ujęciu. Aktywacja konsumencka, w ramach nowego pozycjonowania marki ‘Do wyboru, do koloru’, jest zabiegiem lifestyle brand extension, który nie tylko pozwala budować wartość marki poza standardami kategorii, ale również lokuje ją w zaskakujących dla odbiorców obszarach ich życia - tłumaczy Basia Szatanik, strateg w agencji 19 Południk.

Wybrane dla Ciebie

"Niech cała Polska wie". Zmierzyliśmy głośność wiatraków
"Niech cała Polska wie". Zmierzyliśmy głośność wiatraków
ZUS wypłaca seniorom pieniądze. Oto co musisz wiedzieć o czternastkach
ZUS wypłaca seniorom pieniądze. Oto co musisz wiedzieć o czternastkach
Okradli go i pobili w hotelu w Mikołajkach. Pierwszy incydent od lat
Okradli go i pobili w hotelu w Mikołajkach. Pierwszy incydent od lat
Prowadzi firmę, chciał wrzucić psa w koszty. Oto odpowiedź skarbówki
Prowadzi firmę, chciał wrzucić psa w koszty. Oto odpowiedź skarbówki
Mają dość Airbnb w bloku. "Nie da się żyć" w wieżowcu w Warszawie
Mają dość Airbnb w bloku. "Nie da się żyć" w wieżowcu w Warszawie
Kim jest Damian D.? Biznesmen z Radomia oszukał sto osób
Kim jest Damian D.? Biznesmen z Radomia oszukał sto osób
Mają dopłacić 5 tys. zł za ogrzewanie. Spór w Bielsku-Białej
Mają dopłacić 5 tys. zł za ogrzewanie. Spór w Bielsku-Białej
Polskie miasto zakazało rodeo. "Tysiące osób chciało je obejrzeć"
Polskie miasto zakazało rodeo. "Tysiące osób chciało je obejrzeć"
Właściciel browaru chce zakazać reklamy piwa. Tak to tłumaczy
Właściciel browaru chce zakazać reklamy piwa. Tak to tłumaczy
Kraków ma problem z kierowcami autobusów. Wytrzymują dwa miesiące
Kraków ma problem z kierowcami autobusów. Wytrzymują dwa miesiące
Robią biznes na odsprzedawaniu artykułów z Biedronki. Tak zarabiają
Robią biznes na odsprzedawaniu artykułów z Biedronki. Tak zarabiają
Dramat 7,5 tys. rolników. Mogą stracić ciągniki, obwiniają urzędników
Dramat 7,5 tys. rolników. Mogą stracić ciągniki, obwiniają urzędników