Farby na bazie ulubionych smaków Polaków. Nietypowa kampania

Marka Ritter Sport wprowadza limitowaną serię farb inspirowanych ulubionymi smakami Polaków. Inicjatywa ma zachęcić konsumentów do dodawania kolorów do swojego codziennego otoczenia.

Najgorsze czekolady na rynku. Kupisz je w każdym sklepieMarka Ritter Sport rusza z nową kampanią
Źródło zdjęć: © Unsplash
oprac.  NBU

Akcja promocyjna, realizowana pod hasłem "Do wyboru, do koloru", ma na celu promowanie charakterystycznych dla marki Ritter Sport barw, które od lat reprezentują ulubione smaki konsumentów - informuje portalspozywczy.pl.

Nowo wprowadzona kolekcja farb została przekazana influencerom specjalizującym się w dziedzinie interior design oraz home decor. Mają oni za zadanie ukazać, w jaki sposób znane dotychczas z opakowań czekolad kolory można zastosować we wnętrzach, tworząc przestrzeń adekwatną do indywidualnych potrzeb i gustów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"Absolutna nieprawda". Prezes ZBP o szansach "złotówkowiczów" na unieważnienie kredytów

Feeria zarówno kolorów, jak i smaków, to obok kwadratowego kształtu znaczący wyróżnik brandu Ritter Sport na rynku. Dlatego w ramach jesiennej kampanii postanowiliśmy wyjść poza utarte ścieżki komunikacji i zaprosić konsumentów do wspólnej zabawy, nawiązując do naszego hasła "Joy & Goodness". Naszym celem jest pokazanie produktu w zupełnie nieoczywistym anturażu, dlatego postawiliśmy na odważne działania, osadzające świat marki i jej wartości poza kategorią produktową - komentuje Dominika Barycka, brand manager marki Ritter Sport w Novi FMCG Sp. z o.o.

Ritter Sport organizuje konkurs

Dodatkowym elementem kampanii jest aktywacja konkursowa dla konsumentów, promowana na profilach marki oraz współpracujących influencerów na Facebooku. Uczestnicy konkursu mają za zadanie odnaleźć barwę swojej ulubionej czekolady Ritter Sport w domowym otoczeniu, zrobić zdjęcie produktu na tle kolorowego obiektu i opublikować je na swoim profilu z hasztagiem akcji. Na najlepszych czekają boksy prezentowe pełne kolorowych czekolad marki.

Równolegle do działań z influencerami i aktywacji konsumenckiej, realizowana jest kampania sprzedażowa OOH. Jej celem jest budowa zasięgu i rozpoznawalności marki. Kreacje reklamowe, podkreślające różnorodność smaków i kolorów czekolad Ritter Sport, będzie można zauważyć na nośnikach reklamowych w centralnych punktach największych miast Polski.

Zależało nam na stworzeniu szerokiej kampanii, która nie tylko będzie budowała zasięg, ale pokaże markę Ritter Sport w niecodziennym ujęciu. Aktywacja konsumencka, w ramach nowego pozycjonowania marki ‘Do wyboru, do koloru’, jest zabiegiem lifestyle brand extension, który nie tylko pozwala budować wartość marki poza standardami kategorii, ale również lokuje ją w zaskakujących dla odbiorców obszarach ich życia - tłumaczy Basia Szatanik, strateg w agencji 19 Południk.
Wybrane dla Ciebie
Emerytury z Norwegii trafiają do Polaków. Tyle wynoszą co najmniej
Emerytury z Norwegii trafiają do Polaków. Tyle wynoszą co najmniej
Będzie dostawał 5 tys. zł przez 20 lat. Oto gdzie kupił kupon
Będzie dostawał 5 tys. zł przez 20 lat. Oto gdzie kupił kupon
Wyłączyli im ogrzewanie. Przez długi zarządcy marzną od tygodni
Wyłączyli im ogrzewanie. Przez długi zarządcy marzną od tygodni
To może być koniec segregacji śmieci. Wymyślili przełomową metodę
To może być koniec segregacji śmieci. Wymyślili przełomową metodę
Chcesz dostawać 8 tys. zł emerytury? Tyle musisz zarabiać
Chcesz dostawać 8 tys. zł emerytury? Tyle musisz zarabiać
Rolnicy rozpoczynają protesty. Zablokują drogi [MAPA UTRUDNIEŃ]
Rolnicy rozpoczynają protesty. Zablokują drogi [MAPA UTRUDNIEŃ]
Polacy rzucili się na grudniowe wyjazdy. Za noc płacą 730 zł
Polacy rzucili się na grudniowe wyjazdy. Za noc płacą 730 zł
Wystawili na sprzedaż zabytkową synagogę. Pomieści nawet 120 mieszkań
Wystawili na sprzedaż zabytkową synagogę. Pomieści nawet 120 mieszkań
Zarobili ponad 1 mld zł na wysyłce pomidorów do Polski. Skąd pochodzą?
Zarobili ponad 1 mld zł na wysyłce pomidorów do Polski. Skąd pochodzą?
Lidl uruchamia nowy format sklepu. Zakupy tylko przez kilka godzin
Lidl uruchamia nowy format sklepu. Zakupy tylko przez kilka godzin
Biedronka ma własnego Burgera Drwala. Ile kosztuje?
Biedronka ma własnego Burgera Drwala. Ile kosztuje?
Kontrolerzy jak policjanci. Rewolucyjna zmiana w Łodzi
Kontrolerzy jak policjanci. Rewolucyjna zmiana w Łodzi