Volkswagen Bank. Klienci skarżą się na problemy, bank reaguje
Volkswagen Bank ogłosił, że zakończył prace techniczne i że wszystko powinno już działać normalnie. - Chcę zrealizować szereg przelewów, udało mi się zrobić jeden, następnego już nie mogłem - piszą tymczasem nasi czytelnicy. - Zajmiemy się tym problemem bezzwłocznie - odpowiada bank.
18.09.2019 | aktual.: 19.09.2019 08:04
Od początku tygodnia klienci Volkswagen Banku mieli problemy z logowaniem się na konta. Były też problemy z dodzwonieniem się na infolinię.
- W związku z prowadzonymi pracami nad aktualizacją systemu transakcyjnego Volkswagen Banku wystąpiły czasowe utrudnienia w dostępie do bankowości elektronicznej - poinformowała nas Daria Pawęda, dyrektor departamentu rozwoju biznesu i obsługi klienta w Volkswagen Banku.
We wtorek wieczorem jednak pełna funkcjonalność banku miała już zostać przywrócona.
Jednak nasi czytelnicy wskazywali, że nie zawsze tak jest. - Chcę zrealizować szereg przelewów, udało mi się zrobić jeden, następnego już nie mogłem. Poza tym przelewy w realizacji są niewidoczne, raz widzę przelew w realizacji, a środki nie są zdjęte z salda, drugi raz przelewu nie widzę, a środki są zdjęte z salda. Totalny chaos - napisał do nas w środowe przedpołudnie jeden z czytelników na platformę dziejesię.wp.pl.
- Od 16 września nie mamy dostępu do kont firmowych prowadzonych w Volkswagen Banku, a przez to nasza działalność jest praktycznie sparaliżowana - informowała nas z kolei pewna fundacja pozarządowa.
Co na to przedstawiciele Volkswagen Bank? Zapewniają, że wszystko powinno działać poprawnie. Jednak zapewniają, że sprawami naszych czytelników zajmą się "bezzwłocznie". - Przekazaliśmy już je odpowiednim osobom w dziale technicznym - słyszymy od przedstawicieli banku.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl