Trwa ładowanie...

W dzień Bożego Narodzenia Brytyjczycy pobili rekord zakupów w sieci

Wartość transakcji dokonanych online przez brytyjskich konsumentów w dzień Bożego Narodzenia 2015 r. była o 21 proc. wyższa w porównaniu z rokiem ubiegłym - wynika z danych zebranych przez firmę PCA Predict.

W dzień Bożego Narodzenia Brytyjczycy pobili rekord zakupów w sieciŹródło: Fotolia, fot: ldprod
d4jn3sh
d4jn3sh

25 grudnia 2015 r. był dla brytyjskich e-sklepów najbardziej zyskownym dniem Bożego Narodzenia w historii - donosi "The Guardian".

Wartość transakcji dokonanych online przez brytyjskich konsumentów w dzień Bożego Narodzenia 2015 r. była o 21 proc. wyższa w porównaniu z rokiem ubiegłym - wynika z danych zebranych przez firmę PCA Predict. Dla e-sklepów w Zjednoczonym Królestwie oznacza to najbardziej dochodowe Boże Narodzenie w historii.

O zapale, z jakim Brytyjczycy przystąpili do korzystania ze świątecznych ofert wyprzedażowych, świadczą dane udostępnione przez sieć domów handlowych John Lewis. Obroty sieci 25 grudnia br. były o 10,7 proc. wyższe w porównaniu z Bożym Narodzeniem 2014. Największy ruch na internetowej witrynie John Lewis odnotowano między godz. 21.00 a 22.00, tuż po świątecznej obiadokolacji w brytyjskich domach; najmniejszy - w porze lunchu (14.00 - 16.00).
Ok. 75 proc. transakcji internetowych w e-sklepie John Lewis zostało dokonanych za pośrednictwem telefonów komórkowych. Jak podała dyrekcja sieci, najczęściej kupowanymi produktami były zegarek Apple Watch Sport za 289 funtów, a także poduszka z gęsiego puchu i pierza za 16 funtów.

Na świątecznej gorączce zakupów online skorzystały też luksusowe domy towarowe Selfridges. Obroty sieci 25 grudnia 2015 r. były dwukrotnie wyższe niż w Boże Narodzenie 2014 r.

Zobacz także:

d4jn3sh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4jn3sh

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj