W Lidlu zapłacimy telefonem. Sklep testuje nową usługę

Na początku 2020 r. sieć dyskontów Lidl wprowadzi do Polski własną usługę płatności mobilnych pod nazwą Lidl Pay. Pozwoli ona płacić za zakupy w dyskoncie poprzez aplikację mobilną Lidl Plus.

W Lidlu zapłacimy telefonem. Sklep testuje nową usługę
Źródło zdjęć: © East News | Tomasz Kawka
Martyna Kośka

O tym, że Lidl Pay pojawi się w Polsce, media informowały w czerwcu. Wtedy właśnie w aplikacji Lidl Plus pojawił się moduł pozwalający na podpinanie karty płatniczej. Usługa Lidl Pay wtedy jeszcze nie działała, a jakiekolwiek odniesienia do niej w aplikacji szybko zostały ukryte – informuje serwis "Wiadomości Handlowe".

Teraz serwis ten informuje, że Lidl ruszył z pilotażem usługi płatności mobilnych. Fakt wprowadzenia Lidl Pay w Polsce potwierdziła w rozmowie z Business Insider Polska Aleksandra Robaszkiewicz z wydziału prasowego Lidla. Testy usługi realizowane są na razie w niewielkiej skali i mają za zadanie sprawdzić jej techniczne działanie.

Usługa Lidl Pay funkcjonuje już od jakiegoś czasu w Hiszpanii. Aby z niej skorzystać, należy podpiąć do aplikacji swoją kartę płatnicza, a następnie autoryzować operację, np. za pomocą hasła sms-owego w swoim banku. Żeby zapłacić za zakupy w sklepie, trzeba wygenerować w aplikacji kod QR, który następnie skanowany jest przy kasie w sklepie.

Obejrzyj: Zarobki w Lidlu wyższe niż w szkole. Wiceminister edukacji: to wina związkowców

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Lidlpłatności mobilnegospodarka

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (1)