Trwa ładowanie...
d16cnao

W marcu największe cennikowe wpływy z reklam miał TVN

3.4 Warszawa (PAP) - W marcu 2009 roku największe cennikowe wpływy
z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 263,3
mln zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli...

d16cnao
d16cnao

3.4 Warszawa (PAP) - W marcu 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 263,3 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 10 proc. więcej, niż w marcu 2008 roku - podał Presserwis na podstawie raportu AGB Nielsen Media Research.

Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, której wypływy spadły o 22 proc. do 214,2 mln zł.

Przychody trzeciej TVP1 wzrosły w marcu o 24 proc. do 162 mln zł, a TVP2 zwiększyły się o 23 proc. do 118,9 mln zł.

W sumie reklamowe przychody głównych stacji wyniosły w marcu 758,4 mln zł, czyli o 2 proc. więcej, niż w marcu 2008 r.(PAP)

bas/ ana/

d16cnao
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d16cnao