To będą nowe Wojanki? Napój influencera w popularnym dyskoncie

Marka Papito Energy, stworzona przez Jarosława "PashęBicepsa" Jarząbkowskiego, wprowadziła swoje napoje do sieci marketów Dino. Cztery miesiące po premierze produkt jednego z najbardziej rozpoznawalnych esportowców na świecie zyskał ogólnopolską dystrybucję.

Dino; Dino Polska; sklep; supermarket; dyskont; zakupy; handelNapój PashyBicepsa w Dino
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | Longfin Media
Paulina Master

Do tej pory napoje energetyczne Papito Energy można było kupić głównie przez internet i w mniejszych sklepach. Jak jednak podaje "Portal Spożywczy", od kilku tygodni można je znaleźć także w sieci marketów Dino – w puszkach o pojemności 330 ml i dwóch wariantach smakowych: Epic Classic oraz Lemon Mint Flashbang.

Stworzył ogromną firmę. Szczerze radzi: "Nie słuchaj klientów"

Napój PashyBicepsa w Dino

Każda puszka Papito Energy zawiera 32 mg kofeiny na 100 ml oraz witaminy B6, B12, biotynę i ekstrakt z guarany. Napój nie zawiera cukru, a jego smaki – Epic Classic i Lemon Mint Flashbang – odwołują się do gry Counter-Strike, z której znany jest pashaBiceps. Marka planuje wprowadzenie kolejnych smaków i produktów, m.in. odzieży i gadżetów.

Papito Energy to polska marka – produkcja i dystrybucja odbywają się w kraju. Napój można kupić w sklepach Dino, na stronie internetowej marki, w wybranych sklepach oraz lokalach gamingowych.

Jarosław Jarząbkowski, współzałożyciel i twarz marki, podkreślał, że pomysł na Papito Energy dojrzewał w nim przez wiele lat kariery esportowej i sportowej. Zwracał uwagę na znaczenie jakościowej energii w życiu graczy i sportowców, a także na wysoką jakość składników, naturalną kofeinę i brak cukru w produkcie.

Dzieci oszalały na punkcie tego napoju

Wprowadzenie napojów energetycznych Papito Energy to kolejny przykład rosnącej popularności produktów tworzonych przez influencerów i youtuberów. W ostatnim czasie prawdziwym hitem wśród dzieci i młodzieży stał się napój Wojanek, firmowany przez youtubera Wojana.

Produkt znikał z półek w błyskawicznym tempie, że sprzedawcy coraz częściej musieli wywieszać kartkę na drzwiach sklepu z informacją, że "Wojanków brak".

Cztery lata temu podobnym zainteresowaniem cieszyły się lody Ekipy, które powstały we współpracy z marką Koral. Wówczas w sprzedaży było kilka wariantów smakowych m.in. cytrynowy i truskawkowy. Tym, co skradło serca konsumentów, była słodka polewa przypominająca lukier.

Lody Ekipy wyprzedawały się w ekspresowym tempie. Z kolei papierki po nich stały się gadżetem kolekcjonerskim - można było je kupić na portalach ogłoszeniowych za zawrotne sumy.

Źródło: "Portal Spożywczy", WP Finanse

Wybrane dla Ciebie
Ostatnia szansa na dodatkowe 300 zł. ZUS kończy nabór wniosków
Ostatnia szansa na dodatkowe 300 zł. ZUS kończy nabór wniosków
Wyrok ws. przekrętu na owce w Gdańsku. Sąd skazał byłego urzędnika
Wyrok ws. przekrętu na owce w Gdańsku. Sąd skazał byłego urzędnika
Gigant zapowiada masowe zwolnienia. Tysiące osób stracą pracę
Gigant zapowiada masowe zwolnienia. Tysiące osób stracą pracę
Rząd chce przejąć Carrefoura w Polsce? Jest wniosek resortu
Rząd chce przejąć Carrefoura w Polsce? Jest wniosek resortu
Krakowskie centrum handlowe do rozbiórki. Istnieje od prawie 30 lat
Krakowskie centrum handlowe do rozbiórki. Istnieje od prawie 30 lat
75-latek: oddałem dom w zamian za opiekę. Porzucono go w szpitalu
75-latek: oddałem dom w zamian za opiekę. Porzucono go w szpitalu
Dostał 18 mandatów. Chciał sprzedawać proszki z Niemiec
Dostał 18 mandatów. Chciał sprzedawać proszki z Niemiec
Ile za świątecznego karpia w tym roku? Niespodzianka na targowiskach
Ile za świątecznego karpia w tym roku? Niespodzianka na targowiskach
Komornicy sprzedają samochody. Oto co można kupić za 11 tys. zł
Komornicy sprzedają samochody. Oto co można kupić za 11 tys. zł
Skarbówka zatrzymała ich na lotnisku Chopina. Oto co mieli w walizkach
Skarbówka zatrzymała ich na lotnisku Chopina. Oto co mieli w walizkach
Hitowa akcja wróciła. 7 tys. koszyków niespodzianek w Carrefourze
Hitowa akcja wróciła. 7 tys. koszyków niespodzianek w Carrefourze
Wydaliśmy 147 mln zł na marchew z importu. Padł rekord
Wydaliśmy 147 mln zł na marchew z importu. Padł rekord
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥