Trwa ładowanie...
d2g4dt9

W marcu oglądalność TVN wzrosła r/r do 17,2 proc. z 17 proc.

01.04. Warszawa (PAP) - W marcu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku wzrósł do 17,2 proc. z 17 proc. rok wcześniej - podała TVN w komunikacie prasowym na podstawie danych...

d2g4dt9
d2g4dt9

01.04. Warszawa (PAP) - W marcu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku wzrósł do 17,2 proc. z 17 proc. rok wcześniej - podała TVN w komunikacie prasowym na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.

Całodobowy udział Polsatu spadł w marcu do 14,5 proc. z 15,2 proc., udział TVP1 zmniejszył się do 20 proc. z 21,8 proc., a TVP2 do 14,5 proc. z 15,7 proc.

W peak time (18.00-23.00) w marcu udział kanału TVN wzrósł do 20,8 proc. z 20,2 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu spadła do 15,8 proc. z 17,1 proc., TVP1 zmniejszył ją do 19,4 proc. z 21,5 proc., a TVP2 do 17,8 proc. z 18 proc.

W marcu oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo wzrosła do 18,7 proc. z 18,3 proc. rok wcześniej, a w peak timie zwiększyła się do 21,4 proc. z 20,9 proc.

d2g4dt9

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 16,6 proc. z 18,1 proc., zaś w peak timie zmniejszył się do 17,7 proc. z 19,6 proc. TVP1 zmniejszył udział całodobowo do 15,7 proc. z 17,8 proc., a w peak-timie do 16,4 proc. z 18,4 proc. Udział TVP2 całodobowo spadł do 13,4 proc. z 14,3 proc., a w peak-timie zwiększył się do 16,4 proc. z 16,3 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł w marcu do 23,1 proc. z 23,9 proc., a w peak timie wzrósł do 27,6 proc. z 27,4 proc. rok wcześniej.(PAP)

epo/ ana/

d2g4dt9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2g4dt9