Trwa ładowanie...
d4ia7b9

W styczniu największe cennikowe wpływy z reklam miał TVN

5.1 Warszawa(PAP) - W styczniu 2009 roku największe cennikowe
wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one
118,5 mln zł, czyli o 2 proc. więcej, niż rok...

d4ia7b9
d4ia7b9

5.1 Warszawa(PAP) - W styczniu 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 118,5 mln zł, czyli o 2 proc. więcej, niż rok wcześniej - podał Presserwis na podstawie raportu AGB Nielsen Media Research.

Należąca do Grupy ITI stacja wyprzedziła ubiegłorocznego lidera - Polsat, którego wpływy wyniosły w styczniu 2009 roku 104,8 mln zł, co oznacza spadek o 14 proc.

Przychody TVP 1 wzrosły w pierwszym miesiącu tego roku o 15 proc. do 92,5 mln zł, a TVP 2 zwiększyły się o 28 proc. do 62,9 mln zł.

W styczniu przychody reklamowe głównych telewizji wzrosły w sumie o 3 proc.(PAP)

epo/ gor/

d4ia7b9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4ia7b9