W tyg. zakończonym 02.12. TVN miał 76,67 mln zł wpływów z reklam, Polsat 53,62 mln zł
10.12. Warszawa (PAP) - W dniach od 26 listopada do 2 grudnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,2 proc., co...
10.12. Warszawa (PAP) - W dniach od 26 listopada do 2 grudnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,2 proc., co oznacza 76,67 mln zł wpływów. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 12,73 proc., czyli wpływami rzędu 53,62 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 40,53 mln zł, czyli 9,62 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 35,28 mln zł, co daje 8,38 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, której przychody reklamowe wyniosły 11,61 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,76 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 421,21 mln zł wobec 444,65 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
kam/ asa/