W tyg. zakończonym 03.02. TVN miał 37,96 mln zł wpływów z reklam, Polsat 37,64 mln zł

06.02. Warszawa (PAP) - W dniach od 28 stycznia do 3 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 14,18 proc., co oznacza 37,96...

06.02.2013 | aktual.: 06.02.2013 15:23

06.02. Warszawa (PAP) - W dniach od 28 stycznia do 3 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 14,18 proc., co oznacza 37,96 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 14,06 proc., czyli wpływami rzędu 37,64 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 25,32 mln zł, czyli 9,46 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 21,43 mln zł, co daje 8,01 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 6,77 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,53 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 267,65 mln zł wobec 246,92 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ asa/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)