W tyg. zakończonym 03.07 Polsat miał 48 mln zł wpływów z reklam, TVN 40,9 mln zł
06.07. Warszawa (PAP) - W dniach 27 czerwca - 3 lipca tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,44...
06.07.2011 | aktual.: 06.07.2011 16:53
06.07. Warszawa (PAP) - W dniach 27 czerwca - 3 lipca tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,44 proc., co daje blisko 48 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 14,87 proc., czyli wpływami rzędu 40,9 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 29,8 mln zł, czyli niemal 11-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły 21,5 mln zł, co daje blisko 8-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 10,7 mln zł. Oznacza to, że miała ona niemal 3,9 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 275,1 mln zł wobec 346,1 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
jow/ jtt/