W tyg. zakończonym 04.08 TVN miał 32,77 mln zł wpływów z reklam, Polsat 28,86 mln zł

08.08. Warszawa (PAP) - W dniach od 29 lipca do 4 sierpnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 14,14 proc., co oznacza 32,77...

08.08.2013 | aktual.: 08.08.2013 13:38

08.08. Warszawa (PAP) - W dniach od 29 lipca do 4 sierpnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 14,14 proc., co oznacza 32,77 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 12,45 proc., czyli wpływami rzędu 28,86 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 16,41 mln zł, czyli 7,08 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 13,89 mln zł, co daje 5,99 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 7,08 mln zł. Oznacza to, że miał 3,05 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 231,83 mln zł wobec 241,24 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)