W tyg. zakończonym 06.04 Polsat miał 60,36 mln zł wpływów z reklam, TVN 49,63 mln zł
10.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 31 marca do 6 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 13,58 proc., co oznacza...
10.04.2014 | aktual.: 10.04.2014 16:08
10.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 31 marca do 6 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 13,58 proc., co oznacza 60,36 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 11,16 proc., czyli wpływami rzędu 49,63 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 38,03 mln zł, czyli 8,56 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 31,33 mln zł, co daje 7,05 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,79 mln zł. Oznacza to, że miał 2,20 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 444,47 mln zł wobec 422,87 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ jtt/