W tyg. zakończonym 10.02. Polsat miał 45,53 mln zł wpływów z reklam, TVN 44,01 mln zł
13.02. Warszawa (PAP) - W dniach od 4 do 10 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 15,04 proc., co oznacza 45,53 mln...
13.02.2013 | aktual.: 13.02.2013 16:53
13.02. Warszawa (PAP) - W dniach od 4 do 10 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 15,04 proc., co oznacza 45,53 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 14,53 proc., czyli wpływami rzędu 44,01 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 26,08 mln zł, czyli 8,61 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 22,78 mln zł, co daje 7,52 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 7,16 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,36 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 302,82 mln zł wobec 267,65 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ jtt/