W tyg. zakończonym 12.05 TVN miał 76,48 mln zł wpływów z reklam, Polsat 76,02 mln zł
16.05. Warszawa (PAP) - W dniach od 6 do 12 maja największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 16,92 proc., co oznacza 76,48 mln zł...
16.05.2013 | aktual.: 16.05.2013 17:18
16.05. Warszawa (PAP) - W dniach od 6 do 12 maja największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 16,92 proc., co oznacza 76,48 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 16,81 proc., czyli wpływami rzędu 76,02 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 34,49 mln zł, czyli 7,63 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 29,98 mln zł, co daje 6,63 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, którego przychody reklamowe wyniosły 10,58 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,34 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 452,11 mln zł wobec 433,36 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ ana/