Trwa ładowanie...
d3bs2w8

W tyg. zakończonym 13.11 TVN miał 80,7 mln zł wpływów z reklam, Polsat 61,3 mln zł

17.11. Warszawa (PAP) - W dniach 7 - 13 listopada tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł niemal...

d3bs2w8
d3bs2w8

17.11. Warszawa (PAP) - W dniach 7 - 13 listopada tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł niemal 20,4 proc., co oznacza ok. 80,7 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie bliskim 15,5 proc., czyli wpływami rzędu 61,3 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 46,1 mln zł, czyli 11,7-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 34,8 mln zł, co daje niemal 8,8-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły ok. 10,4 mln zł. Oznacza to, że miała ona blisko 2,6 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 395,9 mln zł wobec 368,3 mln zł tydzień wcześniej.

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+. (PAP)

jow/ ana/

d3bs2w8
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3bs2w8